Tygodniki telewizyjne tracą, zyskał tylko “Program TV”
W maju br. wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży poza magazynem “Program TV”. Najwięcej straciło pismo “Teleprogramy”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 1 000 492 egz., czyli o 4,7 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 426 361 egz. (spadek o 8,9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 214 251 egz., notując spadek o 6,6 proc.
Najwięcej stracił natomiast ósmy i zarazem ostatni w rankingu tytuł “Teleprogramy” (Teleprogram). W piątym miesiącu br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 31 482 egz., czyli o 28,2 proc. niższą niż rok wcześniej.
Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w maju br. wzrósł względem maja 2010 roku o 1,2 proc. do 111 121 egz.
ZKDP | maj | |
Tygodniki | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 1 000 492 | 1 049 999 |
To & Owo | 426 361 | 467 992 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 214 251 | 229 437 |
Tele Max | 208 361 | 219 271 |
Super TV | 198 004 | 216 310 |
Program TV | 111 121 | 109 829 |
Imperium TV | 96 282 | 115 137 |
Teleprogramy | 31 482 | 43 856 |
Suma średniej sprzedaży wszystkich tygodników z programem TV była w maju br. niższa o 6,7 proc. niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, zyskał tylko “Program TV”