Zmiany w „Tygodniku Poradnik Rolniczy”: treści lifestyle’owe i powieść kryminalna w odcinkach
„Tygodnik Poradnik Rolniczy” (Polskie Wydawnictwo Rolnicze) ukazał się w odświeżonej szacie graficznej. W magazynie pojawiły się nowe działy, zmieniły się okładka i makieta.
Na okładce „Tygodnika Poradnik Rolniczy” wprowadzono większy, bardziej wyeksponowany logotyp. - Od ponad 6 lat na rynku funkcjonuje nazwa „Tygodnik Poradnik Rolniczy”. Przez rolników często skracana do formy „TPR”. Dlatego właśnie te trzy litery są teraz wyeksponowane już od pierwszej strony - informuje Ewelina Hahnel, brand manager pisma. Na okładce publikowane teraz jest też duże zdjęcie i tytuł wiodącego w numerze materiału.
W „Tygodniku” od kolejnego numeru ma się ukazywać więcej treści lifestyle’owych, a także drukowana w odcinkach powieść kryminalna. W kolejnych numerach zmiany mają iść jeszcze dalej: pojawiać się będą artykuły o drobnym inwentarzu, odnawialnych źródłach energii, a także porady dotyczące mody i urody.
- Liczymy, że zmiany spodobają się naszym czytelnikom i dzięki nim pismo będzie jeszcze bardziej przyjazne rolnikom, zwłaszcza że staraliśmy się uwzględnić zmiany sygnalizowane przez czytelników w ankietach - zapewnia Ewelina Hahnel.
„Tygodnik Poradnik Rolniczy” jest wydawany od 2013 roku. Liczy ok. 100 stron, a po zmianach cena egzemplarzowa pisma nadal wynosi 4,75 zł. Poprzednią zmianę - zmniejszenie formatu - pismo przeszło w listopadzie 2015 roku.
Wg danych ZKDP w czerwcu br. sprzedaż ogółem magazynu „Tygodnik Poradnik Rolniczy” wyniosła 48 tys. egz.
Polskie Wydawnictwo Rolnicze w 2018 roku zatrudniało 126 osób. Przychody ze sprzedaży wyniosły 38,5 mln zł, a zysk 258,5 tys. zł. Spółka posiada 100 proc. udziałów w Hortpress sp. z o.o. i 99 proc. w AgriContact sp. z o.o. Właścicielem wydawnictwa jest niemiecka spółka Landwirtschaftsverlag Munster GmbH.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w „Tygodniku Poradnik Rolniczy”: treści lifestyle’owe i powieść kryminalna w odcinkach