SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” na czele czytelnictwa miesięczników, „Wysokie Obcasy Extra” liderem dwumiesięczników

W okresie od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku liderem czytelnictwa wśród miesięczników był „Twój Styl”, a pozostałe lokaty na podium przypadły „Claudii” i „Czterem Kątom”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z najnowszej fali badania PBC obejmującej okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 11,54 proc. czytelników, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 10,85 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (Burda International Polska) z wynikiem na poziomie 9,34 proc. W skali roku pismo zanotowało wzrost o 0,75 pkt. proc.

W pierwszej trójce znalazły się jeszcze wnętrzarskie „Cztery Kąty” (Agora), które w analizowanym okresie czytane były przez 8,02 proc. respondentów (wzrost o 0,09 pkt. proc.).

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się cztery miesięczniki poradnikowe dla pań, oraz po jednym piśmie luksusowym, wnętrzarskim, popularnonaukowym, budowlanym, kulinarnym i ogrodniczym.

Miesięczniki

sierpień 2013 : styczeń 2014

sierpień 2012 : styczeń 2013

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

11,54%

10,85%

Claudia

9,34%

8,59%

Cztery Kąty

8,02%

7,93%

Poradnik Domowy

7,16%

6,95%

Focus

7,08%

7,37%

Kobieta i Życie

6,90%

6,61%

Murator

6,83%

7,07%

Przyślij Przepis!

6,56%

5,78%

Dobre Rady

6,49%

6,10%

Przepisy Czytelników

6,34%

5,52%

Świat Kobiety

6,12%

5,32%

Mój Piękny Ogród

6,11%

5,05%

Komputer Świat

5,54%

5,32%

National Geographic

5,35%

4,86%

Olivia

5,27%

5,37%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

5,19%

4,43%

Avanti

5,18%

4,68%

Świat Wiedzy

5,02%

4,26%

Glamour

4,66%

3,71%

Skarb

3,89%

-

Działkowiec

3,76%

3,78%

Świat Zdrowia

3,70%

3,19%

Pani

3,47%

3,71%

Moje Mieszkanie

3,22%

2,48%

Dom & Wnętrze

2,98%

2,51%

Mamo To Ja

2,94%

3,48%

CD Action

2,92%

2,90%

CKM

2,83%

3,02%

Moje Gotowanie

2,81%

2,13%

Cosmopolitan

2,74%

2,61%

Joy

2,64%

2,78%

Focus Historia

2,63%

2,14%

Elle

2,56%

2,21%

Uważam Rze inaczej pisane

2,56%

-

M jak mieszkanie

2,51%

1,73%

Przepis na Zdrowie

2,42%

1,58%

Auto Motor i Sport

2,40%

2,04%

Uroda

2,38%

1,82%

TopGear

2,32%

1,75%

Auto Świat Poradnik

2,31%

1,78%

PC Format

2,19%

2,35%

Playboy

2,08%

2,04%

Zwierciadło

2,08%

2,46%

Moda na Zdrowie

2,04%

2,03%

Ładny Dom

2,00%

1,67%

Świat Motocykli

1,95%

1,72%

Men's Health

1,90%

1,73%

Zdrowie

1,87%

1,72%

Dobre Wnętrze

1,83%

1,78%

National. Geographic. Traveler

1,75%

1,58%

Gotuj Krok po Kroku

1,72%

1,04%

PC World

1,71%

1,71%

Kuchnia

1,69%

1,50%

Logo

1,63%

1,65%

Przepis na Ogród

1,57%

1,18%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

1,53%

1,38%

Dziecko

1,49%

1,72%

Twoje Dziecko

1,47%

1,65%

Burda

1,46%

1,19%

Forbes

1,37%

1,15%

Cała Ty

1,16%

-

Chip

1,14%

1,35%

InStyle

1,13%

1,03%

Wróżka

1,10%

1,30%

Bravo Girl

1,08%

1,13%

Vita

1,05%

0,99%

Twój Maluszek

0,94%

1,16%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,89%

-

Shape

0,89%

0,67%

M jak Mama

0,86%

1,06%

Podróże

0,81%

0,72%

Hot Moda (do 08.2013: Hot Moda & Shopping)

0,81%

0,59%

Weranda

0,79%

0,69%

Harper's Bazaar

0,70%

-

Architektura-Murator

0,69%

0,54%

Voyage

0,68%

0,53%

Sukces

0,60%

0,60%

Twist

0,58%

0,81%

Fun Club

0,43%

0,43%

Żagle

0,39%

0,48%

Wśród dwumiesięczników najpopularniejszym tytułem zostały „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). W okresie od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku ich czytanie zadeklarowało 3,30 proc. pytanych. Rok wcześniej tytuł ten nie był badany przez PBC.

Dwumiesięczniki

sierpień 2013 : styczeń 2014

sierpień 2012 : styczeń 2013

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Wysokie Obcasy Extra

3,30%

-

Komputer Świat Twój Niezbędnik

2,32%

2,05%

Auto Świat 4x4

1,87%

1,35%

Sól i Pieprz

0,93%

0,83%

Women's Health

0,73%

-

Elle Decoration

0,54%

0,54%

Weranda Country

0,37%

0,38%

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od sierpnia 2012 roku do stycznia 2013 roku na losowej próbie 23 608 przypadków i w okresie od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku na losowej próbie 21 225 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

W okresie od sierpnia do grudnia 2013 roku nie były badane dwumiesięczniki: „Cała Ty” i „Uważam Rze inaczej pisane”, a w sierpniu 2013 roku - „PC World”, od sierpnia do września 2013 roku - dwumiesięcznik „Wysokie Obcasy Extra”, a w sierpniu 2013 roku - „Women's Health”.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele czytelnictwa miesięczników, „Wysokie Obcasy Extra” liderem dwumiesięczników

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Troy
Uwielbiam wyniki PBC - Claudia, sprzedaż 250,000, czytelnictwo 9%, liczebność grupy 15+ pewnie jakieś 30mln, czyli jeden egzemplarz Claudii czyta 11 osób:-)
odpowiedź
User
Polka
Ciekawe jakie będą wyniki Wysokich Obcasów Extra jako miesięcznika dla kobiet. Na poziomie Logo dla mężczyzn? Gratulacje dla Twojego Stylu, choć daleko mu do tego sprzed lat.
odpowiedź