'Twist' liderem wśród miesięczników młodzieżowych
Wszystkie miesięczniki dla młodzieży poprawiły w maju wyniki sprzedaży.
Liderem segmentu jest miesięcznik ”Twist” (Bauer), który osiągnął w maju 2006 średnią sprzedaż na poziomie 175 695 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 67 proc.
Na drugim miejscu uplasował się ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska), ze średnią 155 315 egz., a na trzecim – ”Dziewczyna” z wynikiem 139 931 egz.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Popcorn" zanotował wzrost o 100 proc. a "Dziewczyna" o ponad 25 proc.
maj | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 175695 | 109809 |
Popcorn | 155315 | 77866 |
Dziewczyna | 139931 | 109754 |
Fun Club | 115405 | - |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 77212 | 67913 |
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem wśród miesięczników młodzieżowych