TVP1 umocniła się na pozycji lidera. Duży wzrost TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 czerwca 2015 roku zwiększył się o 1,96 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,35 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,76 proc., po spadku o 0,42 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,95 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,67 proc.; + 0,53 pkt. proc.), TVN24 (3,35 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TTV (1,48 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Polsat News (1,23 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
01.06 - 07.06.2015 r. |
08.06 - 14.06.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
650 089 |
11,13% |
759 261 |
13,09% |
2 |
Polsat |
625 076 |
10,70% |
640 701 |
11,05% |
3 |
TVN |
594 688 |
10,18% |
566 273 |
9,76% |
4 |
TVP2 |
558 201 |
9,56% |
519 389 |
8,95% |
5 |
TVP INFO |
183 291 |
3,14% |
212 601 |
3,67% |
6 |
TVN24 |
176 216 |
3,02% |
194 535 |
3,35% |
7 |
TV PULS |
204 339 |
3,50% |
190 071 |
3,28% |
8 |
TV4 |
191 535 |
3,28% |
174 268 |
3,00% |
9 |
TVN7 |
174 330 |
2,99% |
169 477 |
2,92% |
10 |
Puls 2 |
93 960 |
1,61% |
90 259 |
1,56% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
80 759 |
1,38% |
85 967 |
1,48% |
12 |
TVP Seriale |
95 311 |
1,63% |
83 522 |
1,44% |
13 |
Polsat2 |
80 834 |
1,38% |
78 855 |
1,36% |
14 |
Polsat News |
65 093 |
1,11% |
71 398 |
1,23% |
15 |
TV6 |
72 662 |
1,24% |
70 023 |
1,21% |
16 |
TVP Regionalna |
68 548 |
1,17% |
63 192 |
1,09% |
17 |
TVP Rozrywka |
66 598 |
1,14% |
58 546 |
1,01% |
18 |
Polo TV |
62 575 |
1,07% |
57 248 |
0,99% |
19 |
Stopklatka |
56 448 |
0,97% |
52 800 |
0,91% |
20 |
Polsat Sport News |
44 131 |
0,76% |
46 360 |
0,80% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,78 pkt. proc. do 12,95 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,43 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 1,12 proc., wyniósł 8,77 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,35 pkt. proc. do 7,82 proc.).
Wszyscy 16-49 |
01.06 - 07.06.2015 r. |
08.06 - 14.06.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
282 328 |
12,17% |
297 639 |
12,95% |
2 |
TVN |
260 374 |
11,22% |
262 754 |
11,43% |
3 |
TVP1 |
177 578 |
7,65% |
201 521 |
8,77% |
4 |
TVP2 |
189 641 |
8,17% |
179 663 |
7,82% |
5 |
TV PULS |
98 886 |
4,26% |
87 790 |
3,82% |
6 |
TV4 |
79 831 |
3,44% |
71 436 |
3,11% |
7 |
TVN7 |
72 889 |
3,14% |
69 010 |
3,00% |
8 |
TVN24 |
60 386 |
2,60% |
64 040 |
2,79% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
39 809 |
1,72% |
43 305 |
1,88% |
10 |
Puls 2 |
43 057 |
1,86% |
42 666 |
1,86% |
11 |
Polo TV |
38 687 |
1,67% |
37 944 |
1,65% |
12 |
TVP Seriale |
41 386 |
1,78% |
37 937 |
1,65% |
13 |
TV6 |
35 384 |
1,52% |
35 513 |
1,55% |
14 |
TVP INFO |
32 064 |
1,38% |
32 281 |
1,40% |
15 |
Polsat2 |
29 934 |
1,29% |
31 243 |
1,36% |
16 |
Stopklatka |
27 438 |
1,18% |
24 851 |
1,08% |
17 |
TVP Rozrywka |
25 228 |
1,09% |
24 617 |
1,07% |
18 |
ATM Rozrywka |
20 008 |
0,86% |
23 230 |
1,01% |
19 |
Polsat News |
19 782 |
0,85% |
22 725 |
0,99% |
20 |
TVN Style |
20 809 |
0,90% |
21 124 |
0,92% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 umocniła się na pozycji lidera. Duży wzrost TVP Info i TVN24