TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family
Telewizja Polska zdecydowała się zawrzeć umowę z Nielsen Audience Measurement na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family. Biuro Reklamy TVP jest jego brokerem reklamowym.

Po tym jak pod koniec kwietnia TVP ogłosiła przetarg na dostawę danych telemetrycznych dla kanału Active Family, ofertę złożył jeden instytut badawczy - Nielsen Audience Measurement.
Cena zaproponowana przez Nielsen Audience Measurement to 198 645 zł, czyli mniej niż kwota, jaką na te dane zamierzała przeznaczyć TVP - 202 888,50 zł. Teraz TVP zdecydowała się podpisać z instytutem umowę. Będzie ona obowiązywać do 9 kwietnia 2019 roku.
Biuro reklamy TVP odpowiada za sprzedaż czasu antenowego w Active Family od początku maja br.
Reklama telewizyjna
Dołącz do dyskusji: TVP zawarła umowę z Nielsenem na dostarczanie danych oglądalności Active Family