TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych
W październiku 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała stacja TVN Turbo, która wyprzedziła Polsat Play.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do października 2015 roku wynik ten wzrósł o 9,09 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 30,23 proc. i wyniósł 0,56 proc.
Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik jednak poszedł do góry o 17,78 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 100 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w październiku br. wyniósł 0,06 proc., a stacja awansowała z miejsca 11. na 10.
Z kolei jedyną stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.
Wszyscy 4+ | Dynamika | ||
październik | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,66% | 0,72% | 9,09% |
TVN Turbo | 0,43% | 0,56% | 30,23% |
Polsat Play | 0,45% | 0,53% | 17,78% |
Polsat Cafe | 0,35% | 0,43% | 22,86% |
TLC | 0,29% | 0,31% | 6,90% |
Domo | 0,12% | 0,15% | 25,00% |
Discovery Life | 0,12% | 0,13% | 8,33% |
Kuchnia+ | 0,08% | 0,11% | 37,50% |
Polsat Food | 0,09% | 0,08% | -11,11% |
Lifetime | 0,03% | 0,06% | 100,00% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,04% | -20,00% |
E!Entertainment | 0,03% | 0,03% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w październiku br. wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 20 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,92 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 41,54 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,63 proc., po wzroście o 8,62 proc.
W tym ujęciu najwięcej zyskała Kuchnia+ (jej udział wzrósł o 57,14 proc. do 0,11 proc.), a jedyny spadek odnotował Polsat Food (było to 40 proc. do 0,06 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
październik | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,85% | 1,02% | 20,00% |
TVN Turbo | 0,65% | 0,92% | 41,54% |
Polsat Play | 0,58% | 0,63% | 8,62% |
Polsat Cafe | 0,33% | 0,44% | 33,33% |
TLC | 0,37% | 0,37% | 0,00% |
Discovery Life | 0,13% | 0,18% | 38,46% |
Domo | 0,12% | 0,16% | 33,33% |
Kuchnia+ | 0,07% | 0,11% | 57,14% |
BBC Lifestyle | 0,06% | 0,06% | 0,00% |
E!Entertainment | 0,05% | 0,06% | 20,00% |
Polsat Food | 0,10% | 0,06% | -40,00% |
Lifetime | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych