SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych

W październiku 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Z trzeciego na drugie miejsce awansowała stacja TVN Turbo, która wyprzedziła Polsat Play.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do października 2015 roku wynik ten wzrósł o 9,09 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 30,23 proc. i wyniósł 0,56 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,53 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik jednak poszedł do góry o 17,78 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 100 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w październiku br. wyniósł 0,06 proc., a stacja awansowała z miejsca 11. na 10.

Z kolei jedyną stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 10. na 11. Jego wynik zmalał o 20 proc. do 0,04 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Dynamika

październik

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,66%

0,72%

9,09%

TVN Turbo

0,43%

0,56%

30,23%

Polsat Play

0,45%

0,53%

17,78%

Polsat Cafe

0,35%

0,43%

22,86%

TLC

0,29%

0,31%

6,90%

Domo

0,12%

0,15%

25,00%

Discovery Life

0,12%

0,13%

8,33%

Kuchnia+

0,08%

0,11%

37,50%

Polsat Food

0,09%

0,08%

-11,11%

Lifetime

0,03%

0,06%

100,00%

BBC Lifestyle

0,05%

0,04%

-20,00%

E!Entertainment

0,03%

0,03%

0,00%

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w październiku br. wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 20 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,92 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 41,54 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,63 proc., po wzroście o 8,62 proc.

W tym ujęciu najwięcej zyskała Kuchnia+ (jej udział wzrósł o 57,14 proc. do 0,11 proc.), a jedyny spadek odnotował Polsat Food (było to 40 proc. do 0,06 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

Dynamika

październik

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

%

TVN Style

0,85%

1,02%

20,00%

TVN Turbo

0,65%

0,92%

41,54%

Polsat Play

0,58%

0,63%

8,62%

Polsat Cafe

0,33%

0,44%

33,33%

TLC

0,37%

0,37%

0,00%

Discovery Life

0,13%

0,18%

38,46%

Domo

0,12%

0,16%

33,33%

Kuchnia+

0,07%

0,11%

57,14%

BBC Lifestyle

0,06%

0,06%

0,00%

E!Entertainment

0,05%

0,06%

20,00%

Polsat Food

0,10%

0,06%

-40,00%

Lifetime

0,04%

0,04%

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play. TVN Style liderem kanałów lifestylowych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
BRAWO TVN STYLE.. Brawo TVN Turbo... BRAWO TVN 24 BIS... BRAWO TVN 24... Jesteście WSPANIALI.
odpowiedź
User
js
Lepiej nie jeździć zbyt turbo, bo to niebezpieczne.
odpowiedź
User
takie tam
Najlepsze jest dla mnie osobiście tylko TVN Turbo (...) TVN Style nie oglądam - kiedyś było lepsze moim zdaniem niż teraz obecnie (...) wykasowane jak zawsze Polsat Play i Polsat Cafe - gdyż nie oglądam stacji Polsatu które charakteryzują się "dnem dna bez dna" oraz nic tam nie ma oprócz reklam. Wiele innych stacji również jest do niczego - jak na przykład Tele 5 (...) oraz niestety ale wszystkie inne należące do Polsatu - wykasowane, wystarczy że na chwilę spojrzysz i zobaczysz jak wygląda i prezentuje się taka stacja - pozostaje tylko wykasować...
odpowiedź