TVN: talk-show Magdy Mołek przegrywa z filmami TVP 1 i Polsatu
Znany z anteny TVN Style talk-show Magdy Mołek, który od styczniabr. powtarzany jest w TVN-ie, przyciąga w tej stacji w niedzielnewieczory więcej widzów niż ma Dwójka, ale mniej niż gromadząJedynka i Polsat.
Trzy pierwsze odcinki programu "W roli głównej" nadane naantenie TVN-u obejrzało średnio 1,02 mln osób przy udziale w rynkuna poziomie 12,38 proc. w grupie 4+ i w 13,58 proc. w grupie 16-49- wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W czasie emisji talk-show (niedziele po 23.00) TVN zajmujetrzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Największą widownię ma wtedyTVP 1, która emituje w tym paśmie filmy fabularne, przyciągająceprzed szklane ekrany średnio 2,04 mln osób. Lepszy od TVN jest teżPolsat ("Wzór", filmy fabularne; 1,64 mln). Gorzej od stacji zWiertniczej radzi sobie natomiast TVP 2 ("XVI Finał WOŚP", film,widowiska muzyczne; 0,81 mln).
Z analizy profilu widowni "W roli głównej" wynika, że programoglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat,mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniemśrednim i wyższym.
Oglądalność "W roli głównej" odcinek poodcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Godz. | AMR | SHR% | SHR% |
18-01-2009 | 23:21 | 712 519 | 9,93% | 11,58% |
11-01-2009 | 23:00 | 736 280 | 8,63% | 8,93% |
04-01-2009 | 22:52 | 1 613 181 | 17,88% | 20,02% |
średnia | 1 022 040 | 12,38% | 13,85% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TVP 1 | 2 040 694 | 24,66% |
Polsat | 1 644 188 | 19,87% |
TVN - W roligłównej | 1 022 040 | 12,38% |
TVP2 | 808 846 | 9,77% |
Profil widowni "W roli głównej"
AFF | ADH% | ||
Płeć | Mężczyźni | 86 | 41,20% |
Kobiety | 113 | 58,80% | |
Wiek | 4- 9 | 19 | 1,14% |
10- 15 | 40 | 2,97% | |
16 - 19 | 57 | 3,38% | |
20 - 24 | 75 | 6,42% | |
25 - 29 | 114 | 9,87% | |
30 - 34 | 136 | 10,90% | |
35 - 39 | 132 | 9,04% | |
40 - 44 | 120 | 7,75% | |
45 - 49 | 137 | 10,20% | |
50 - 54 | 102 | 8,40% | |
55 - 59 | 199 | 14,91% | |
60+ | 79 | 15,03% | |
Wlk.miasta | Wieś | 63 | 24,70% |
< 50 tys. | 114 | 27,10% | |
50-100tys. | 96 | 8,17% | |
100-200 tys. | 140 | 11,09% | |
> 200tys. | 140 | 28,93% | |
Zawód | Top management | 157 | 12,49% |
Pracownicy szczebla średniego | 146 | 20,77% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 91 | 18,92% | |
Emeryci | 111 | 29,52% | |
Inne | 60 | 18,31% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 91 | 40,91% |
Średnie | 134 | 40,23% | |
Wyższe | 129 | 14,76% | |
Inne | 31 | 4,11% |
Tabela - profil
Dołącz do dyskusji: TVN: talk-show Magdy Mołek przegrywa z filmami TVP 1 i Polsatu