TVN Style: Wojciech Cejrowski zyskał widzów
Druga odsłona programu “Wojciech Cejrowski. Boso”, emitowana w listopadzie i grudniu w TVN Style, miała więcej widzów niż pierwsza edycja cyklu pokazywana latem br. Program pokonał także propozycje konkurencyjnych stacji.
Premierowo druga seria “Boso” opowiadająca o wyprawie Cejrowskiego do Jerozolimy, emitowana była w piątki o 21.30. Średnia widownia ośmiu pokazanych odcinków wyniosła 104 tys. osób, co przełożyło się na 0,68 proc. udziału w grupie 4+ i 0,78 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie nadawania programu kanał TVN Style był liderem wśród kobiecych stacji lifestylowych. Udział konkurencyjnego TLC wyniósł wtedy 0,47 proc., zaś Polsat Cafe miał raptem 0,16 proc. udziału.
Lepszy wynik produkcja osiągnęła w trakcie pierwszej emisji powtórkowej, którą można było zobaczyć w niedziele o 11.30. W tym czasie średnia oglądalność “Boso” wyniosła 129 tys. widzów (1,35 proc. udziału w 4+ i 1,70 proc. w 16-49).
Zarówno premierowe jak i powtórkowe odcinki programu Wojciecha Cejrowskiego miały wyższy udział od średniego udziału TVN Style w okresie od 4 listopada do 23 grudnia br., który wyniósł odpowiednio 0,35 proc. i 0,47 proc.
Dla porównania, pierwsza odsłona cyklu “Boso” emitowana w TVN Style latem br. miała średnio 85 tys. widzów i 0,67 proc. udziału (dane dotyczą piątkowych premier) oraz 86 tys. widzów i 1,08 proc. udziału (niedzielne poranne powtórki).
Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądały głównie kobiety, widzowie między 35. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Kanał planuje emisję kolejnej serii “Wojciech Cejrowski. Boso”. Szczegóły na razie nie są jednak znane. Natomiast od stycznia 2012 roku w niedziele o 10.55 pierwszą edycję cyklu, opowiadającą o wyprawie do Etiopii, powtarzać będzie główna antena TVN (więcej na ten temat).
Widownia “Boso” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
04-11-2011 | 87 037 | 0,55% | 0,65% |
11-11-2011 | 84 825 | 0,51% | 0,68% |
18-11-2011 | 87 333 | 0,59% | 0,79% |
25-11-2011 | 166 952 | 1,13% | 1,21% |
02-12-2011 | 110 628 | 0,72% | 0,52% |
09-12-2011 | 110 011 | 0,73% | 0,69% |
16-12-2011 | 127 073 | 0,86% | 1,25% |
23-12-2011 | 57 108 | 0,38% | 0,58% |
Średnia | 103 883 | 0,68% | 0,78% |
Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN Style – Boso | 103 883 | 0,68% | 0,78% |
TLC | 71 856 | 0,47% | 0,57% |
Polsat Cafe | 24 456 | 0,16% | 0,11% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 38,25% | 79 |
Kobiety | 61,75% | 119 | |
Wiek | 4-9 | 6,89% | 116 |
10-15 | 1,98% | 29 | |
16 - 19 | 2,87% | 51 | |
20 - 24 | 3,27% | 42 | |
25 - 29 | 6,30% | 71 | |
30 - 34 | 7,86% | 95 | |
35 - 39 | 9,67% | 131 | |
40 - 44 | 8,05% | 126 | |
45 - 49 | 16,98% | 247 | |
50 - 54 | 10,98% | 136 | |
55 - 59 | 7,93% | 102 | |
60 | 17,21% | 85 | |
Wlk. miasta | Wieś | 19,31% | 49 |
< 50 tys. | 23,78% | 99 | |
50-100 tys. | 11,84% | 138 | |
100-200 tys. | 8,05% | 100 | |
> 200 tys. | 37,01% | 184 | |
Zawód | Top management | 13,34% | 154 |
Pracownicy średniego szczebla | 24,13% | 161 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 19,55% | 98 | |
Emeryci | 21,17% | 82 | |
Inni | 21,81% | 71 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 31,64% | 70 |
Średnie | 39,17% | 132 | |
Wyższe | 20,32% | 162 | |
Inne | 8,87% | 70 |
Dołącz do dyskusji: TVN Style: Wojciech Cejrowski zyskał widzów