TVN Style stawia mocniej na social media
Kanał TVN Style środową prezentację wiosennej ramówki planuje relacjonować w mediach społecznościowych, by dotrzeć bezpośrednio do widzów stacji. Po raz pierwszy skorzysta m.in. z relacji wideo w ramach Facebook Mentions i Snapchata.

Na fanpage TVN Style na Facebooku w formie wideo zobaczyć będzie można przygotowania do spotkania, które rusza o 10.00, prezentację gwiazd na ściance i rozmowy z nimi na temat programów z wiosennej ramówki kanału. Będą one pokazywane w ramach usługi Facebook Mentions. Na Facebooku udostępnione zostaną też zwiastuny programów.
Zdjęcia z press junketu trafiać będą na Instagram, a relacja wideo ze spotkania będzie na bieżąco prowadzona na kanale na Snapchacie, który uruchomi stacja (jego nazwa to TVNStyle). - Relacja na Snapachacie to ukłon w stronę młodszej widowni TVN Style - mówi nam osoba z redakcji kanału.
Materiały zdjęciowe z Instagrama oraz zwiastuny zostaną też udostępniane na Twitterze.
Relacje w mediach społecznościowych przygotowane zostaną przez zespoły TVN Style i działu TVN Online.
Dołącz do dyskusji: TVN Style stawia mocniej na social media