TVN Style na czele stacji lifestylowych. Polsat Play wyżej niż TVN Turbo
W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Drugie miejsce zajął Polsat Play, który wyprzedził TVN Turbo. Najwięcej zyskał Polsat Food, zaś najwięcej straciła Kuchnia+.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,67 proc., po spadku względem kwietnia 2014 roku o 2,90 proc.
Na drugą lokatę (z trzeciej) awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 9,80 proc. i wyniósł 0,56 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo, który rok wcześniej był drugi. Jego wynik to 0,50 proc., po spadku o 3,85 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,07 proc., a stacja ta zajęła miejsce ósme.
Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 38,46 proc. do poziomu 0,08 proc.
Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,01 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
kwiecień | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,69% | 0,67% |
Polsat Play | 0,51% | 0,56% |
TVN Turbo | 0,52% | 0,50% |
Polsat Cafe | 0,34% | 0,36% |
TLC | 0,37% | 0,36% |
Domo+ | 0,10% | 0,13% |
kuchnia+ | 0,13% | 0,08% |
Polsat Food | 0,04% | 0,07% |
BBC Lifestyle | 0,04% | 0,06% |
Lifetime | - | 0,04% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wynosząc 0,93 proc., się nie zmienił.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący spadek o 1,30 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział wzrósł o 7,94 proc. i wyniósł 0,68 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 42,86 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,10 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (35,71 proc. do 0,09 proc.) straciła Kuchnia+.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
kwiecień | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,93% | 0,93% |
TVN Turbo | 0,77% | 0,76% |
Polsat Play | 0,63% | 0,68% |
TLC | 0,50% | 0,51% |
Polsat Cafe | 0,39% | 0,41% |
Domo+ | 0,07% | 0,10% |
kuchnia+ | 0,14% | 0,09% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,08% |
Polsat Food | 0,08% | 0,07% |
Lifetime | - | 0,05% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele stacji lifestylowych. Polsat Play wyżej niż TVN Turbo