SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Disco bez disco polo z ogromnym spadkiem. Polo TV liderem kanałów muzycznych

Kanał Polo TV był w lutym br. niezmiennie najpopularniejszym kanałem muzycznym w Polsce i jednym z dwóch - obok Kino Polska Muzyka - notującym wzrost udziału. Pozostałe stacje straciły widzów, a największe spadki zanotowały TV.Disco oraz Viva Polska.

Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2015 roku wyniósł 0,81 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 3,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 6,45 proc. do 0,58 proc. Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 10 proc. do poziomu 0,18 proc.

Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w lutym br. uplasował się na poziomie 0,18 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 12,50 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,09 proc. Kanał ten awansował  z miejsca szóstego na piąte.

Największy spadek, wynoszący aż 71,43 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w lutym br. miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Stacja ta w zeszłym miesiącu zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat). Kanał spadł z pozycji siódmej na 13., przedostatnią.

Sporo, bo 40 proc. straciła też Viva Polska. Stało się tak, mimo że kanał ten w ubiegłym miesiącu zwiększył czas poświęcany na emisję teledysków -  z 10 do 16 godzin dziennie (dowiedz się więcej). Udział Vivy w lutym br. wyniósł 0,09 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

2015

2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polo TV

58 075

0,81%

54 602

0,78%

Eska TV

41 741

0,58%

43 571

0,62%

4fun.tv

13 247

0,18%

13 785

0,20%

Disco Polo Music

9 158

0,18%

-

-

Kino Polska Muzyka

6 645

0,09%

5 331

0,08%

Viva Polska

6 398

0,09%

10 594

0,15%

ITV

4 561

0,06%

6 483

0,09%

Stars.tv

3 904

0,05%

3 783

0,05%

VH 1

3 035

0,04%

6 483

0,04%

Power TV

2 549

0,04%

-

-

Vox Music TV

2 151

0,03%

-

-

mjuzik.tv

1 953

0,03%

2 889

0,04%

TV.DISCO

1 781

0,02%

4 633

0,07%

Muzo.tv

828

0,01%

-

-

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 12,73 proc., wyniósł 1,24 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (1,10 proc. udziału, w dół o 0,9 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,37 proc., + 2,78 proc.).


Największym wzrostem (o 21,43 proc. do 0,17 proc.) pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (54,55 proc.) stracił kanał TV.Disco - jego wynik spadł do 0,05 proc.

Stacja

16-49

II 2015

II 2014

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polo TV

34 955

1,24%

30 202

1,10%

Eska TV

31 091

1,10%

30 466

1,11%

4fun.tv

10 378

0,37%

10 010

0,36%

Disco Polo Music

5 696

0,20%

-

-

Kino Polska Muzyka

4 866

0,17%

3 928

0,14%

Viva Polska

4 527

0,16%

7 279

0,27%

ITV

2 428

0,09%

4 306

0,16%

Stars.tv

2 393

0,08%

2 502

0,09%

Power TV

2 129

0,08%

-

-

VH 1

1 936

0,07%

1 539

0,06%

mjuzik.tv

1 672

0,06%

2 408

0,09%

Vox Music TV

1 384

0,05%

-

-

TV.DISCO

1 359

0,05%

2 895

0,11%

Muzo.tv

670

0,02%

-

-

Dołącz do dyskusji: TV Disco bez disco polo z ogromnym spadkiem. Polo TV liderem kanałów muzycznych

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koko
W tabelce VIVY dla 4+ jest chyba błąd, bo jak może ją oglądać 2000 widzów, a w komercyjnej więcej? :)
odpowiedź
User
pavv
Jak badając 2000 gospodarstw domowych można odnotowywać zmiany o 0,07% czy 0,02%. Badając 2000 gospodarstw domowych można mieć realny wynik dotyczący co najwyżej tego czy wolą na śniadanie bułki czy też chleb, a nie realne wyniki oglądalności jakiś 200 kanałów.
odpowiedź
User
Fizio
Dziwne, że to im jeszcze się opłaca i że znajdują reklamodawców, nawet ci najbardziej oglądalni.
odpowiedź