Travel Channel z nowym logo i ramówką (foto)
Podróżniczy kanał Travel Channel od poniedziałku 25 marca br. zyskał odświeżone logo i oprawę graficzną. W ofercie stacji pojawią się też nowe programy.
W nowym logo biały napis Travel Channel znajduje się na niebieskim tle. Poza logotypem kanał zyskał też nową oprawą antenową. Obecne są w niej nakręcone w Afryce Południowej filmiki, które ukazują ruch oraz wrażenia sensoryczne związane z podróżowaniem. Przygotowała je agencja kreatywna Lambie-Nairn .
Odświeżona ramówka Travel Channel podzielona została na sześć kategorii programów: Przygoda, Dokument Podróżniczy, Lifestyle, Kuchnia, Luksus i Pasja Podróżnicza. W ofercie znajdą się takie nowe pozycje jak „Motocyklem po Państwie Środka” (premiera 10 kwietnia ), „Świat według kobiety” (premiera 6 maja), „Hotelowe rewolucje - ciąg dalszy nastąpił” (emisja od 22 kwietnia), „Karaibska uczta Jonathana Panga” (emisja od 23 kwietnia), „Travel Like A President” (start 15 maja) oraz „Najwspanialsze trasy motocyklowe na świecie - Rosja” (start 27 marca).
Travel Channel od ub.r. należy do Scripps Networks Interactive, nadawcy telewizji podróżniczych na świecie.
Nadawca planuje wesprzeć zmiany w stacji kampanią promocyjną, ale nie podaje na razie jej szczegółów.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Travel Channel w rynku w lutym br. wyniósł 0,07 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Travel Channel z nowym logo i ramówką (foto)