Totalizator Sportowy szykuje się do wyboru domu mediowego, teraz szuka audytora
Totalizator Sportowy planuje przetarg na wybór domu mediowego -– wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Teraz spółka jest w trakcie wyboru audytora, która będzie jej doradzać w tym postępowaniu.
Totalizator zaprosił firmy audytorskie do składania ofert w zakresie usług związanych z doradztwem i wsparciem eksperckim przy wyborze domu mediowego. Wybrana firma audytorska w pierwszej kolejności zarekomenduje Totalizatorowi listę domów mediowych, które powinny zostać zaproszone do przetargu na planowanie i zakup mediów. Następnie wspólnie ze spółką opracuje dokumentację przetargową na wybór domu mediowego, pomoże w procesie przetargowym i finalnie wesprze spółkę w wyborze zwycięskiej agencji.
Wybrana firma audytorska będzie pracować dla Totalizatora Sportowego do końca br. Biuro prasowe spółki nie odpowiedziało nam, ilu i jakich audytorów zaproszono do złożenia ofert.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Totalizator w najbliższych miesiącach ogłosi przetarg na planowanie i zakup mediów do jego kampanii. Umowa z obecnie obsługującym spółkę domem mediowym Starcom (Publicis Media) obowiązuje do końca br.
Została zawarta z początkiem 2018 roku na okres dwóch lat. Był to efekt przetargu ogłoszonego przez Totalizator jesienią 2017 roku, w którym Starcom wygrywając przejął budżet tego klienta od Zenitha (też należy do Publicis Media).
Wtedy przy przetargu na obsługę mediową państwowa spółka pracowała z audytorem Media Strategy oraz z Jowitą Dżus-Korocińską. Media Strategy zgodnie z zawartą umową rekomendował spółce listę domów mediowych, które należy zaprosić do przetargu oraz przeprowadzał wspólnie z nią ten przetarg. Z kolei Jowita Dżus-Korocińska miała wspierać Totalizator podczas badania i oceny złożonych w przetargu przez domy mediowe ofert oraz zarekomendować spółce wybór oferty najkorzystniejszej.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szykuje się do wyboru domu mediowego, teraz szuka audytora