“Top Gear” nagrodzony przez INMA
Polska edycja magazynu “Top Gear” (Grupa Burda) zdobyła pierwsze miejsce w prestiżowym międzynarodowym konkursie Non-Traditional Advertising Awards zorganizowanym przez INMA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Marketingu Gazet Codziennych).
Konkurs dotyczył niestandardowych form i aktywności reklamowych. Zorganizowany został we współpracy ze Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy i spółką Polskie Badania Czytelnictwa. “Top Gear” zdobył nagrodę za Projekt „Top Gear Communist Challenge”.
Opis zwycięskiego projektu
“Top Gear Communist Challenge” rozpoczął się podczas finału Castrol Professional Academy, gdzie wyłoniono trzy najlepsze ekipy uczniów szkół samochodowych. Ekipy otrzymały od „Top Gear” „dodatkowe” zadanie. Każdej drużynie został przydzielony inny samochód z epoki PRL. Były to: Polonez 1500, Fiat 126p, Wartburg, Skoda 120L oraz Dacia 1310p. Młodzi mechanicy mieli za zadanie usprawnić auta tak, aby były w stanie pokonać 1000 kilometrową podróż po wschodniej Polsce. 4-8 lipca auta odwiedziły Łódź, Krosno, Chełm i Lublin, gdzie odbyły się spotkania się z fanami motoryzacji. Ostatniego dnia ekipa “Top Gear” sprawdzała jak auta z epoki PRL wypadają w porównaniu z ich odpowiednikami produkowanymi w tych samych fabrykach - Chevrolet Aveo, Fiat Panda, Opel Corsa, Skoda Yeti i Dacia Duster. Relacje z postępu naprawy aut i tour’u dostępne były w kolejnych wydaniach „Top Gear” oraz na profilu Facebook.
Dołącz do dyskusji: “Top Gear” nagrodzony przez INMA