SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tina" liderem, ostro w dół "Naj"

Styczeń 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 389 317 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza tojednak 1,8 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 275 663 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 248 178 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 185 611 egz.

styczeń

ZKDP

2008

2007


Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina508964389317540549396759
Przyjaciółka429052275663582052348045
PaniDomu425000248178525106302872
Naj359604185611509697313907


2008/2007


styczeń

grudzień


Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina508964389317569624427941
Przyjaciółka429052275663488637320145
PaniDomu425000248178461667256771
Naj359604185611394975204465

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl