SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TelForceOne chce zwiększać sprzedaż telefonów myPhone o ok. 30-40 proc.

Spółka TelForceOne panuje w swojej strategii na lata 2010-2012 zwiększać sprzedaż telefonów obsługujących dwie karty SIM, myPhone o ok. 30-40% rocznie.

Strategia zakłada także m.in., że utrzymanie pozycji lidera marki na rynku dual SIM i na rynku akcesoriów mobilnych, poinformowała spółka we wtorek. W celu realizacji strategii spółka zamierza reinwestować zyski osiągane w latach 2009-2011.

"W 2012 roku Grupa Kapitałowa TelForceOne utrzyma pozycję lidera rynku akcesoriów mobilnych w Polsce, Czechach i na Słowacji oraz zajmie jedną z trzech pierwszych pozycji na krajowym rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Marka myPhone będzie zajmowała pozycję lidera aparatów GSM w segmentach dual-SIM i telefonów o uproszczonej funkcjonalności" - głosi strategia spółki.

W roku 2009 spółka myPhone osiągnęła sukces m.in. dzięki sprzedaży 113 tys. sztuk telefonów. Obecnie, marka myPhone jest liderem rynku telefonów dual-SIM i telefonów o uproszczonej funkcjonalności.

Do końca 2012 roku utrzymać lub zwiększyć udział szacowany już na 55% rynku open market telefonów dual SIM, a także utrzymać udziały w segmencie telefonów u uproszczonej funkcjonalności, szacowany na przeszło 60% rynku open market.

"TelForceOne zamierza w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40% rocznie" - podano w materiale.

"TelForceOne do końca 2012 roku zamierza utrzymać pozycję lidera rynku akcesoriów mobilnych w Polsce, Czechach i na Słowacji, a także zbudować pozycję wyjściową do osiągnięcia pozycji znaczącego gracza w krajach Europy Zachodniej. Spółka będzie w dalszym ciągu poszerzać grono kontrahentów, przede wszystkim koncentrując się na ekspansji na rynki unijne" - czytamy dalej.

TelForceOne miało 1,02 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 0,24 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 23,57 mln zł wobec 27,69 mln zł rok wcześniej. (ISB)
 

Dołącz do dyskusji: TelForceOne chce zwiększać sprzedaż telefonów myPhone o ok. 30-40 proc.

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
utur
"Marka myPhone będzie zajmowała pozycję lidera aparatów GSM w segmentach dual-SIM i telefonów o uproszczonej funkcjonalności"
myslałem, że już zajmują tą pozycje ?
0 0
odpowiedź
User
major
juz jest liderem, dobrze mówisz. W pierwszym zdaniu masz potwierdzenie: "utrzymanie pozycji lidera marki na rynku dual SIM i na rynku akcesoriów mobilnych"
0 0
odpowiedź
User
freddy
dokładnie, przecież już jest liderem!
0 0
odpowiedź