Telewizja Polska zapłaci firmie RMS 4 mln zł za obsługę akcji SMS-owych
Firma RMS Polska po wygranym przetargu zajmie się obsługą SMS-owych usług premium wykorzystywanych przez Telewizję Polską w różnych programach. Przez dwa lata otrzyma za to ponad 4 mln zł.
RMS Polska wygrała przetarg Telewizji Polskiej na wybór integratora usług SMS-owych wykorzystywanych przez nadawcę w jego programach. Pokonała w nim firmę Digital Virgo, która od jesieni 2014 roku zajmowała się dla TVP tymi usługami. Wartość podpisanego wówczas kontraktu na dwuletnią obsługę wynosiła 4,18 mln zł.
Umowa z RMS Polska też zostanie zawarta na dwa lata. TVP przewiduje, że w tym czasie przychody generowane przez jej usługi SMS-owe mogą wynieść ponad 8,36 mln zł brutto.
Wartość kontraktu zawartego z RMS Polska wynosi 4,042 mln zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska zapłaci firmie RMS 4 mln zł za obsługę akcji SMS-owych