Value Media przejmuje od Sigma Bis obsługę Telewizji Polskiej
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych Telewizji Polskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Roczny kontrakt opiewa na kwotę blisko 60 mln zł.
Przetarg Telewizji Polskiej dotyczył usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy w okresie 12 miesięcy.
Oferty w nim złożyły cztery agencje: Value Media (GroupOne) z ceną 59,26 mln zł,Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU) - z ceną 58,24 mln zł, FullSix Media (Havas Media Group) - z ceną 59,26 mln zł i Euvic Media - z ceną 58,77 mln zł.
Publiczny nadawca oczekiwał od agencji biorących udział w przetarg opustów na zakup mediów, które nie mogą być niższe niż 91 proc. dla radia, 93 proc. - dla prasy, 92 proc. dla reklamy kinowej oraz 94 proc. dla reklam display w internecie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
TVP do współpracy wybrała Value Media, oceniając najwyżej złożoną przez tę agencję ofertę. Odrzuciła na etapie rozstrzygnięcia oferty złożone przez Sigmę Bis i FullSix Media.
Value Media będzie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii TVP, za koordynację przygotowań, monitorowanie zgodności planów kampanii z ich realizacją oraz, w przypadku konieczności, rekomendacje zmian siły i natężenia kampanii w zależności od osiąganych celów.
TVP podała, że budżet na zaplanowane działania wynosi 59 255 250 zł. Na kwotę tę składają się koszty zewnętrznego wykonania usług oraz wynagrodzenie wybranej agencji z tytułu świadczenia usług (suma zryczałtowanego wynagrodzenia oraz dodatkowej premii pieniężnej), która nie może przekroczyć kwoty 1,45 mln zł.
Umowa z Value Media zostanie zawarta na rok, począwszy od 1 października br.
Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii TVP zajmuje się Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: Value Media przejmuje od Sigma Bis obsługę Telewizji Polskiej
Slabe to:((
Przecież oni od lat już są w tym tvp, więc skąd zdziwienie? Kasa nie śmierdzi.