Telewizja Polska przedłużyła umowę z Maxusem do końca 2016 r.
Dom mediowy Maxus będzie do końca br. zajmować się planowaniem i zakupem mediów do działań marketingowych Telewizji Polskiej. TVP przedłużyła z agencją dotychczasową umowę, która wygasła z końcem czerwca br.
Maxus wygrał przetarg na obsługę mediową TVP w lutym 2015 roku. Umowę podpisano na 15 miesięcy, ale ponieważ wyniki przetargu oprotestowano, zaczęła ona obowiązywać od 1 kwietnia ub.r. Maxus w tym czasie odpowiadał za obsługę mediową budżetu mediowego szacowanego na 12,45 mln zł netto - z tego 5,72 mln zł to środki rozliczane w barterze, 5,6 mln zł - rozliczane w gotówce i pozostały 1,13 mln zł stanowiło wynagrodzenie agencji.
W drugiej połowie czerwca br. biuro marketingu TVP ogłosiło dialog techniczny poprzedzający nowy przetarg na planowanie i zakup mediów. Zgłosiło się do niego siedem podmiotów: Mr Target, Value Media, Mediacore, AMS, Blue Eyes Media i Maxus oraz konsorcjum złożone z trzech agencji: Infinity Media, Codemedia i K2 Media.
Z każdą z nich TVP miała spotkać się oddzielnie i dopiero na podstawie wyników rozmów z nimi ogłosić przetarg. Terminu jego rozpoczęcia jak na razie nie ustalono.
Kilka dni temu biuro zakupów i zamówień publicznych TVP udzieliło Maxusowi tzw. zamówienia uzupełniającego. Nadawca zawarł z agencją dodatkową umowę na świadczenie usług z zakresu planowania i zakupu mediów do 31 grudnia br. Wartość budżetu wynosi 2,49 mln zł netto.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska przedłużyła umowę z Maxusem do końca 2016 r.