Telewizja najbardziej zaufaną platformą reklamową
Konsumenci bardziej ufają markom reklamowanym w telewizji niż innym formom reklamy.
Tak przynajmniej wynika z internetowego badania przeprowadzonego dla brytyjskiej stacji telewizyjnej Channel 4 przez firmę badawczą Ipsos MORI, w którym udział wzięło 1.000 osób w wieku od 16 do 54 lat - informuje serwis Brand Republic.
Badanie pokazuje również, że reklama telewizyjna daje wyraz bardziej szanowanej i stabilniejszej finansowo firmy. 82 procent respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że reklama w telewizji wskazuje na to, ze pochodzi ona od większych i mających lepszą pozycję firm.
Z kolei 1/3 badanych ufa nowo promowanej marce w reklamie telewizyjnej bardziej niż w przypadku reklam w prasie codziennej, czasopismach, internecie czy radiu.
"Wielu konsumentów czuje, świadomie lub podświadomie, że marki reklamowane w telewizji najprawdopodobniej są stabilne, co stanowi ważną okoliczność przed wydaniem pieniędzy i inwestowaniem w takie marki" - skomentował wyniki badania Mike Parker, szef ds. sprzedaży strategicznej w Channel 4.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Telewizja najbardziej zaufaną platformą reklamową