Telewizja Kalisz z interaktywnym programem „W drodze”. „Podwozimy ludzi, rozmawiamy z nimi o życiu”
Telewizja Kalisz (Multimedia Polska) wraz z portalem Faktykaliskie.pl ruszają z nowym programem „W drodze”. Dziennikarze będą zapraszali do firmowego auta mieszkańców i pozwolą im opowiadać, czym żyją. - Szukaliśmy formatu, który będzie flagowcem stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Spętany, prowadzący program i kierownik redakcji.
Telewizja Kalisz od początku listopada wprowadza nową formułę programową: Telewizja Otwarta Kaliszanom. Podczas przygotowywania nowej ramówki powstał pomysł programu, zakładający interakcję z mieszkańcami miasta: mieliby oni wsiadać do auta i opowiadać o swoim życiu, a relacja z takiej przejażdżki trafiłaby na antenę.
- Szukaliśmy ciekawego formatu, który będzie flagowym programem stacji. Mniejsze stacje wzorują się na większych. My pomyśleliśmy o formacie, jaki ma Onet Rano. W naszym programie nie jeździmy po mieście bez celu. Po prostu podwozimy ludzi, którzy czekają na przystanku czy gdzieś się śpieszą. A czas spędzony w podróży poświęcamy rozmowie o tym, co tu i teraz. Gdzie się spieszy? Skąd wraca? Takie proste pytania wywołują ciekawą i głęboką rozmowę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Spętany, kierownik redakcji, jeden z pomysłodawców i prowadzących programu „W drodze”.
Produkcją programu zajmuje się ekipa Telewizji Kalisz: Michał Soliński (realizacja i montaż), Paweł Kempiński (udźwiękowienie). Program prowadzą Marcin Spętany i Karolina Bazan. - Nasz program to też swojego rodzaju eksperyment społeczny. Bo czy w czasach, gdy ludzie są tak nieufni, ktoś wsiądzie do auta obcego gościa i z nim porozmawia? To też dobry sposób na promocję, bo nasz samochód przyciąga uwagę - kontynuuje Marcin Spętany.
Nowy format ma też promować elektromobilność. - Jeździmy najnowszą toyotą RAV4 z napędem hybrydowym i niemal nie emitujemy spalin. To bardzo ważne, bo Kalisz nadal jest w czołówce miast o najwyższym natężeniu smogu - podsumowuje nasz rozmówca.
Premierowy odcinek programu „W drodze” zostanie wyemitowany w piątek, 29 listopada, o godz. 17.40 na 232. kanale Multimedia Polska. Każdy z odcinków ma trwać do 20 minut, nadawany będzie raz w tygodniu, w piątki. Partnerem programu jest firma „Toyota Mikołajczak”.
Właścicielem Telewizji Kalisz i portalu Faktykaliskie.pl jest operator sieci kablowej Multimedia Polska. Program można oglądać w sieci kablowej tego operatora i w internecie.
Na koniec ub.r. Multimedia Polska miała 725,9 tys. klientów, korzystających z 1,7 mln jednostkowych usług (RGU), w tym 943,5 tys. usług telewizji, 509,7 tys. internetu i 248 tys. telefonii.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Kalisz z interaktywnym programem „W drodze”. „Podwozimy ludzi, rozmawiamy z nimi o życiu”
Dlaczego mieliby karać i w jaki sposób?