SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telenowelę “Galeria” śledzi 3,2 mln widzów

Po pięciu odcinkach oglądalność nowej telenoweli TVP1 “Galeria” wyniosła 3,16 mln widzów. Serial dał Jedynce pozycję lidera rynku telewizyjnego, chociaż miał nieco mniej widzów niż w ostatnim tygodniu ”Plebania”.

TVP1 “Galerię” emituje w dni powszednie o 17.30 począwszy od 30 stycznia br. Pięć pierwszych epizodów serialu zapewniło publicznej stacji 23,87 proc. udziału w grupie 4+ i 17,33 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W paśmie nadawania serialu Jedynka jest liderem w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie Polsat, nadający serial “Dlaczego ja?”, który osiąga 22,55 proc. udziału. Trzeci jest TVN (“Sędzia Anna Maria Wesołowska”, “Sąd rodzinny”; 18,08 proc.), a czwarte miejsce zajmuje TVP 2 (głównie “Jeden z dziesięciu”; 10,08 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP 1 zajmuje pozycję wicelidera za Polsatem.

W ostatnim tygodniu emisji (23-27 stycznia br.) nadawana w paśmie “Galerii” telenowela “Plebania” miała nieco większą widownię niż nowy serial - śledziło ją bowiem 3,22 mln osób przy udziale na pozomie 24,25 proc. w grupie 4+, ale udział w 16-49 był niższy od udziału "Galerii" i wynosił 14,73 proc. Z kolei w analogicznym okresie ub.r. względem pierwszego tygodnia nadawania “Galerii” “Plebanię” śledziło 3,73 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 28,83 proc. i 20,39 proc.

>>> “Galeria” - nowy serial TVP 1 (fotogaleria)


Z danych telemetrycznych wynika, że nową telenowelę Jedynki oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 50. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

“Galeria” to serial opowiadający o ludziach, których losy splatają się w centrum handlowym, bohaterami są jej pracownicy, właściciel oraz ich rodziny i przyjaciele. Główną postacią jest Karolina (w tej roli Magdalena Turczeniewicz), która po powrocie z Włoch trafi do galerii, bo chce otworzyć sklep z autorską biżuterią (więcej na ten temat). Producentem serialu opartego na włoskim formacie jest ATM Grupa. TVP 1 promuje serial tylko za pomocą autopromocji.
 


Widownia “Galerii” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
30-01-20123 563 68926,67%19,24%
31-01-20123 285 11424,80%18,15%
01-02-20123 174 27224,33%17,51%
02-02-20123 063 44923,09%16,94%
03-02-20122 697 05920,38%14,77%
Średnia3 158 49823,87%17,33%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 1 – Galeria3 158 49823,87%17,33%
Polsat2 983 11722,55%27,05%
TVN2 392 64318,08%16,04%
TVP 21 333 31410,08%9,11%


Profil widowni “Galerii”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,00%77
Kobiety63,00%121
Wiek 4-91,65%28
 10-152,00%30
16 - 192,00%37
20 - 242,75%36
25 - 293,39%38
30 - 342,35%28
35 - 394,67%63
40 - 444,93%76
45 - 496,23%93
50 - 549,31%116
55 - 5911,88%152
6048,84%237
Wlk. miastaWieś44,74%114
< 50 tys.23,75%101
50-100 tys.9,03%109
100-200 tys.5,72%75
> 200 tys.16,76%79
ZawódTop management6,52%66
Pracownicy średniego szczebla11,37%73
Pracownicy fizyczni i rolnicy14,11%75
Emeryci56,01%222
Inni11,99%39
WykształceniePodstawowe49,62%123
Średnie34,51%106
Wyższe12,22%84
Inne3,65%29


 

Dołącz do dyskusji: Telenowelę “Galeria” śledzi 3,2 mln widzów

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktoś
No i po co było zdejmować Plebanię, Oglądalność Galerii z każdym dniem będzie spadała bo to totalny chłam jest, pora przyznać się do błędu i przeprosić z Plebanią.
odpowiedź
User
tkja
Taa, a kto dostał kasę za scenariusze i takie tam?
odpowiedź
User
KIBIC -Plebania o niebo lepsza
Plebania była na poziomie, galeria - amatorszczyzna i bezguście w stylu polsatu.TVP powinna przywrócić plebanię na antenę, a za decyzję jej zdjęcia, bez porozumienia z odbiorcami, ktoś powinien beknąć.
odpowiedź