SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Teleexpress na deser” w niedziele w TVP Info. „Informacje z showbiznesu, bez skandalizowania” (wideo)

W niedzielę, 8 kwietnia, na antenie TVP1 wystartuje program: „Teleexpress na deser”. Będzie to weekendowa, lżejsza forma „Teleexpressu, poświęcona w dużej mierze showbiznesowi - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzącymi będą Iga Lewko i Marta Piasecka.

Trwający kwadrans „Teleexpress na deser" emitowany będzie w niedziele, od godz. 17.32 do 17.47.

- To jest nasz nowy format. Utrzymany w lżejszej, weekendowej formule, podawał będzie widzom głównie informacje ze świata gwiazd i showbiznesu. Oczywiście bez skandalizowania i informacji z bulwarówek, z utrzymaniem pewnego poziomu, bo przecież jesteśmy telewizją publiczną - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.

 

Prowadzącymi nowy program będą (na zmianę) Iga Lewko i Marta Piasecka. Iga Lewko to dziennikarka „Teleexpressu” i „Teleexpressu Extra”, specjalizująca się w przeprowadzaniu sond ulicznych. Marta Piasecka z kolei prowadzi już „Teleexpress” i „Teleexpress Extra” w TVP1 i TVP Info. Z Telewizją Polską związana jest od połowy 2016 roku. Do pracy wróciła w styczniu br. po urlopie macierzyńskim

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w lutym br. średnia widownia „Teleexpressu” wyniosła 2,46 mln osób. Udział serwisu w rynku oglądalności uplasował się na poziomie 20,91 proc.

Dołącz do dyskusji: „Teleexpress na deser” w niedziele w TVP Info. „Informacje z showbiznesu, bez skandalizowania” (wideo)

29 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dziennikara
Ploty i magiel jak z telewizji komercyjnej. :D
odpowiedź
User
Sylwia
Do czego to doszło, TVP Info kopiuje Superstację. :D
odpowiedź
User
Zaraz będę rz...ł
Kolejne pasmo do lokowania produktów-celebrytów. Oczywiście będzie się roić od tych, którzy mają deal z TVP. Wielkie żarcie czasu antenowego TVP i PR trwa i... trwa mać...
odpowiedź