„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w I półroczu (top 25)
W I półroczu 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,54 proc. do poziomu 272 244 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,36 proc. do 233 091 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły poradnikowe. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
507 613 |
341 970 |
341 970 |
549 541 |
366 481 |
366 481 |
Przyjaciółka |
367 164 |
272 244 |
272 244 |
425 708 |
338 346 |
338 346 |
Party Życie Gwiazd |
341 306 |
233 158 |
233 091 |
388 649 |
285 607 |
285 525 |
Tina |
336 844 |
215 724 |
215 724 |
368 982 |
264 043 |
264 043 |
Show |
311 829 |
200 809 |
200 809 |
308 414 |
222 416 |
222 416 |
TV14 |
294 850 |
192 934 |
192 934 |
323 024 |
199 575 |
199 575 |
Świat Seriali |
260 297 |
161 093 |
161 093 |
287 224 |
170 139 |
170 139 |
Tele Max |
244 383 |
154 615 |
154 615 |
291 386 |
182 879 |
182 879 |
Z Życia Wzięte |
263 472 |
149 937 |
149 937 |
299 815 |
168 555 |
168 555 |
Pani Domu |
208 803 |
137 720 |
137 629 |
257 276 |
182 158 |
182 067 |
Super TV |
233 754 |
133 670 |
133 670 |
277 716 |
159 916 |
159 916 |
Naj |
222 557 |
129 646 |
129 646 |
226 483 |
163 298 |
163 298 |
Viva |
205 902 |
120 752 |
120 497 |
259 597 |
160 621 |
160 521 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
173 617 |
105 478 |
104 994 |
248 591 |
167 453 |
166 969 |
Gala |
170 433 |
91 583 |
91 444 |
178 649 |
94 633 |
94 581 |
Sukcesy i Porażki |
152 885 |
87 398 |
87 398 |
178 554 |
100 038 |
100 038 |
Takie jest Życie |
173 470 |
86 986 |
86 986 |
186 208 |
95 502 |
95 502 |
Bravo Sport |
123 439 |
83 473 |
83 473 |
128 721 |
95 653 |
95 653 |
Relaks |
154 934 |
75 929 |
75 929 |
176 121 |
89 471 |
89 471 |
Grazia |
138 042 |
75 238 |
75 038 |
159 881 |
91 053 |
90 903 |
Bravo |
135 735 |
63 733 |
63 733 |
179 915 |
111 426 |
111 426 |
Ekran TV |
94 199 |
50 475 |
50 475 |
111 046 |
59 361 |
59 361 |
Kaczor Donald |
40 154 |
19 341 |
19 341 |
42 196 |
24 782 |
24 782 |
Forum |
34 294 |
16 129 |
16 129 |
39 104 |
17 489 |
17 489 |
Puls Medycyny |
17 000 |
2 981 |
2 964 |
17 000 |
3 313 |
3 291 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w I półroczu (top 25)