„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w I półroczu (top 25)
W I półroczu 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku wyniosła 341 970 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 6,69 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,54 proc. do poziomu 272 244 egz.
Podium zamyka „Party” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 18,36 proc. do 233 091 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły poradnikowe. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom people, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 507 613 | 341 970 | 341 970 | 549 541 | 366 481 | 366 481 |
Przyjaciółka | 367 164 | 272 244 | 272 244 | 425 708 | 338 346 | 338 346 |
Party Życie Gwiazd | 341 306 | 233 158 | 233 091 | 388 649 | 285 607 | 285 525 |
Tina | 336 844 | 215 724 | 215 724 | 368 982 | 264 043 | 264 043 |
Show | 311 829 | 200 809 | 200 809 | 308 414 | 222 416 | 222 416 |
TV14 | 294 850 | 192 934 | 192 934 | 323 024 | 199 575 | 199 575 |
Świat Seriali | 260 297 | 161 093 | 161 093 | 287 224 | 170 139 | 170 139 |
Tele Max | 244 383 | 154 615 | 154 615 | 291 386 | 182 879 | 182 879 |
Z Życia Wzięte | 263 472 | 149 937 | 149 937 | 299 815 | 168 555 | 168 555 |
Pani Domu | 208 803 | 137 720 | 137 629 | 257 276 | 182 158 | 182 067 |
Super TV | 233 754 | 133 670 | 133 670 | 277 716 | 159 916 | 159 916 |
Naj | 222 557 | 129 646 | 129 646 | 226 483 | 163 298 | 163 298 |
Viva | 205 902 | 120 752 | 120 497 | 259 597 | 160 621 | 160 521 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 173 617 | 105 478 | 104 994 | 248 591 | 167 453 | 166 969 |
Gala | 170 433 | 91 583 | 91 444 | 178 649 | 94 633 | 94 581 |
Sukcesy i Porażki | 152 885 | 87 398 | 87 398 | 178 554 | 100 038 | 100 038 |
Takie jest Życie | 173 470 | 86 986 | 86 986 | 186 208 | 95 502 | 95 502 |
Bravo Sport | 123 439 | 83 473 | 83 473 | 128 721 | 95 653 | 95 653 |
Relaks | 154 934 | 75 929 | 75 929 | 176 121 | 89 471 | 89 471 |
Grazia | 138 042 | 75 238 | 75 038 | 159 881 | 91 053 | 90 903 |
Bravo | 135 735 | 63 733 | 63 733 | 179 915 | 111 426 | 111 426 |
Ekran TV | 94 199 | 50 475 | 50 475 | 111 046 | 59 361 | 59 361 |
Kaczor Donald | 40 154 | 19 341 | 19 341 | 42 196 | 24 782 | 24 782 |
Forum | 34 294 | 16 129 | 16 129 | 39 104 | 17 489 | 17 489 |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 981 | 2 964 | 17 000 | 3 313 | 3 291 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w I półroczu (top 25)