„Tele Świat” liderem, „Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” (top 24 dwutygodników)
W październiku 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 321 963 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 1,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 21,44 proc. do poziomu 217 268 egz.
Podium zamyka dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 31,03 proc. do 199 437 egz. Tytuł ten rok wcześniej był wiceliderem.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz tytuły people. Dwa miejsca przypadły dwutygodnikom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 487 410 | 321 963 | 321 963 | 482 360 | 325 328 | 325 328 |
Przyjaciółka | 301 405 | 217 268 | 217 268 | 379 700 | 276 546 | 276 546 |
Party Życie Gwiazd | 307 458 | 199 504 | 199 437 | 370 083 | 289 249 | 289 182 |
Tina | 287 453 | 183 712 | 183 712 | 373 190 | 264 455 | 264 455 |
Świat Seriali | 287 378 | 178 033 | 178 033 | 287 424 | 165 260 | 165 260 |
TV14 | 274 922 | 177 504 | 177 504 | 277 478 | 178 833 | 178 833 |
Show | 282 381 | 172 888 | 172 888 | 322 246 | 228 821 | 228 821 |
Tele Max | 234 986 | 147 731 | 147 731 | 232 467 | 157 011 | 157 011 |
Z Życia Wzięte | 232 005 | 136 495 | 136 495 | 283 215 | 162 194 | 162 194 |
Gala | 238 781 | 136 082 | 135 812 | 229 885 | 142 409 | 142 359 |
Super TV | 209 912 | 122 137 | 122 137 | 222 405 | 140 043 | 140 043 |
Pani Domu | 152 949 | 97 248 | 97 157 | 227 100 | 151 617 | 151 526 |
Naj | 179 371 | 89 336 | 89 336 | 174 974 | 118 501 | 118 501 |
Viva | 153 055 | 88 931 | 88 931 | 203 545 | 119 869 | 119 869 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 153 713 | 104 186 | 88 653 | 215 220 | 125 782 | 125 298 |
Takie jest Życie | 204 947 | 87 740 | 87 740 | 172 453 | 86 693 | 86 693 |
Sukcesy i Porażki | 138 000 | 81 175 | 81 175 | 167 700 | 93 772 | 93 772 |
Relaks | 134 978 | 63 491 | 63 491 | 163 437 | 76 368 | 76 368 |
Bravo Sport | 112 477 | 50 072 | 50 072 | 129 877 | 102 852 | 102 852 |
Ekran TV | 82 225 | 45 433 | 45 433 | 94 860 | 48 924 | 48 924 |
Bravo | 114 915 | 40 447 | 40 447 | 149 743 | 78 627 | 78 627 |
Kaczor Donald | 39 900 | 18 791 | 18 791 | 40 750 | 20 922 | 20 922 |
Forum | 31 000 | 15 777 | 15 777 | 37 000 | 16 423 | 16 423 |
Puls Medycyny | 17 000 | 2 761 | 2 723 | 17 000 | 3 191 | 3 162 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem, „Przyjaciółka” wyprzedziła „Party” (top 24 dwutygodników)