Tarczyński promuje się w filmowym stylu (wideo)
Czterej muszkieterowie promują kabanosy firmy Tarczyński. Kampanię przygotowały Red8 i Papaya Films.
Najnowsza produkcja nawiązuje do motywu międzynarodowego, który znamy z wcześniejszych reklam Tarczyńskiego. W poprzednich spotach przekąskami polskiego producenta z uznaniem delektowali się już Brytyjczycy, Niemcy i Japończycy. Tym razem bohaterami spotu zostali francuscy muszkieterowie.
- To jedna z naszych największych i najbardziej spektakularnych kampanii. Szacujemy, że najnowszy spot przynajmniej raz zobaczy aż 80% dorosłych Polaków, a co drugi z nich obejrzy go kilkukrotnie częściej w internecie. Ta krótka i humorystyczna produkcja realizuje nasze najważniejsze cele - umocnienie pozycji lidera w kategorii kabanosów oraz utrwalanie wizerunku marki oferującej przekąski dla każdego, po które można sięgnąć o każdej porze dnia. Jestem przekonany, że spot zostanie bardzo ciepło odebrany przez konsumentów - mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński.
Tarczyński z kampanią w filmowym stylu
Spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych m.in. podczas najważniejszych meczów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw.
Letnia kampania rozpoczęła się 11 czerwca. Działaniom reklamowym tradycyjnie towarzyszyć będzie zwiększona ekspozycja produktów Tarczyński w sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.
Reklama została wyprodukowana przez Papaya Films na podstawie kreacji przygotowanej przez agencję Red8. Reżyserem reklamy jest Piotr Janowski a operatorem Michał Englert.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński promuje się w filmowym stylu (wideo)