„Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem
Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł.
Program „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 11 września do 13 listopada br. Średnia oglądalność czwartej edycji show wyniosła 3,38 mln widzów, co przełożyło się na 22,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów - 3,77 mln - zgromadził odcinek z 6 listopada.
Oglądalność „Tańca z Gwiazdami 4” odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
06-11-2015 |
20:05:45 |
3 774 114 |
23,62% |
13-11-2015 |
20:05:46 |
3 568 550 |
21,86% |
23-10-2015 |
20:07:12 |
3 489 039 |
21,73% |
Dla porównania, drugą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,66 mln osób, przy udziale wynoszącym odpowiednio 24,07 proc. oraz 18,39 proc. (więcej na ten temat). Oznacza to, że show stracił 280 tys. widzów.
Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu 11,13 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, serial „Anno Domini - Biblii ciąg dalszy” i filmy; 10,16 proc.), a czwarte - TVP2 („O mnie się nie martw”, „Rodzinka.pl” i „Latający Klub II”; 9,48 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej to TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat - Taniec z Gwiazdami 4 |
3 383 995 |
22,12% |
15,23% |
TVN |
1 702 267 |
11,13% |
17,27% |
TVP1 |
1 553 758 |
10,16% |
8,07% |
TVP2 |
1 450 507 |
9,48% |
9,99% |
Wpływy reklamowe z czwartej edycji widowiska wyniosły 29,62 mln zł. Dla porównania, druga seria z reklam przyniosła 36,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kryształową Kulę „Tańca z Gwiazdami 4” zdobyła Ewelina Lisowska, tańcząca w parze z Tomaszem Barańskim. Podczas programu zapowiedziano, że piąta odsłona widowiska pojawi się w Polsacie wiosną 2016 roku.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w październiku br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wyniósł 12,88 proc.
Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem