SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile wprowadza nową odsłonę łączenia usług dla domu

T-Mobile startuje z programem „Korzyści dla domu” - nową odsłoną łączenia usług dla domu i rodziny, w ramach której operator wraz ze wzrostem liczby usług mnoży zniżki dla klientów.

W T-Mobile dla posiadaczy abonamentu na usługi głosowe (dotyczy wszystkich taryfy z wyłączeniem „XS”) kolejne usługi do domu będą tańsze o 15 zł miesięcznie od wyjściowej ceny. Mowa tu o internecie światłowodowym, internecie dla domu oraz usłudze Magenta Rozrywka z dekoderem i IPLA ze 110 kanałami w zestawie.

Wszystkie usługi w programie „Korzyści dla domu” są rozliczane na jednym rachunku i można nimi zarządzać w aplikacji „Mój T Mobile”. Co ważne, usługi dla domu w T- Mobile można dobierać w dowolnym momencie.

Więcej numerów w T-Mobile to więcej rabatów

T-Mobile w ramach programu „Korzyści dla domu” upraszcza także system zniżek rodzinnych według zasady "więcej numerów, więcej rabatów". Jeden zakupiony lub aneksowany abonament głosowy będzie pełnopłatny, a każdy kolejny wyniesie 20 zł mniej miesięcznie od ceny wyjściowej wybranej taryfy. Program działa zarówno dla taryf standardowych (z wyłączeniem „XS”), jak i 5G, a liczba numerów, które mogą zostać objęte rabatem, jest nieograniczona.

Jednocześnie przy zakupie abonamentu głosowego nowi i obecni klienci T-Mobile mogą liczyć na korzystne rabaty na urządzania. Przykładowo w taryfie „M+” zniżka na urządzenia wynosi standardowo 200 zł. Jeśli jednak klient zdecyduje się na podpisanie dwóch umów jednocześnie, przy drugiej i kolejnych zniżka na urządzenie będzie o 100 zł wyższa. Dzięki temu np. kupując drugą lub kolejną umowę z ofertą „XL+”, możemy liczyć aż na 1000 zł zniżki na urządzenie.

W programie „Korzyści dla domu” zaplanowano także specjalna ofertę na internet światłowodowy. Usługa dostępna w specjalnej promocji 6 miesięcy za darmo bez względu na prędkość wybranego pakietu.

Kampania promująca "Korzyści dla domu"

Z końcem kwietnia kampania reklamowa promująca program „Korzyści dla domu” wystartuje w internecie, radiu oraz punktach sprzedaży, zaś w pierwszej połowie maja będzie ją można również oglądać w telewizji.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza nową odsłonę łączenia usług dla domu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lex
Ciekawe kiedy wprowadzą 5G bo na razie pod nazwą 5G wciskają coś co działa wolniej niż 4G
odpowiedź
User
re
Ciekawe kiedy wprowadzą 5G bo na razie pod nazwą 5G wciskają coś co działa wolniej niż 4G


Orange i Play robią to samo. Na razie tylko Plus ma prawdziwe 5G
odpowiedź