T-Mobile wprowadza nową odsłonę łączenia usług dla domu
T-Mobile startuje z programem „Korzyści dla domu” - nową odsłoną łączenia usług dla domu i rodziny, w ramach której operator wraz ze wzrostem liczby usług mnoży zniżki dla klientów.
W T-Mobile dla posiadaczy abonamentu na usługi głosowe (dotyczy wszystkich taryfy z wyłączeniem „XS”) kolejne usługi do domu będą tańsze o 15 zł miesięcznie od wyjściowej ceny. Mowa tu o internecie światłowodowym, internecie dla domu oraz usłudze Magenta Rozrywka z dekoderem i IPLA ze 110 kanałami w zestawie.
Wszystkie usługi w programie „Korzyści dla domu” są rozliczane na jednym rachunku i można nimi zarządzać w aplikacji „Mój T Mobile”. Co ważne, usługi dla domu w T- Mobile można dobierać w dowolnym momencie.
Więcej numerów w T-Mobile to więcej rabatów
T-Mobile w ramach programu „Korzyści dla domu” upraszcza także system zniżek rodzinnych według zasady "więcej numerów, więcej rabatów". Jeden zakupiony lub aneksowany abonament głosowy będzie pełnopłatny, a każdy kolejny wyniesie 20 zł mniej miesięcznie od ceny wyjściowej wybranej taryfy. Program działa zarówno dla taryf standardowych (z wyłączeniem „XS”), jak i 5G, a liczba numerów, które mogą zostać objęte rabatem, jest nieograniczona.
Jednocześnie przy zakupie abonamentu głosowego nowi i obecni klienci T-Mobile mogą liczyć na korzystne rabaty na urządzania. Przykładowo w taryfie „M+” zniżka na urządzenia wynosi standardowo 200 zł. Jeśli jednak klient zdecyduje się na podpisanie dwóch umów jednocześnie, przy drugiej i kolejnych zniżka na urządzenie będzie o 100 zł wyższa. Dzięki temu np. kupując drugą lub kolejną umowę z ofertą „XL+”, możemy liczyć aż na 1000 zł zniżki na urządzenie.
W programie „Korzyści dla domu” zaplanowano także specjalna ofertę na internet światłowodowy. Usługa dostępna w specjalnej promocji 6 miesięcy za darmo bez względu na prędkość wybranego pakietu.
Kampania promująca "Korzyści dla domu"
Z końcem kwietnia kampania reklamowa promująca program „Korzyści dla domu” wystartuje w internecie, radiu oraz punktach sprzedaży, zaś w pierwszej połowie maja będzie ją można również oglądać w telewizji.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile wprowadza nową odsłonę łączenia usług dla domu
Orange i Play robią to samo. Na razie tylko Plus ma prawdziwe 5G