T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu
Agencja Performics należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg operatora T-Mobile Polska na obsługę działań marketingowych w zakresie digital performance marketingu. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z telekomem.

Agencja zajmie się obsługą strategiczną, zakupem i optymalizacją kampanii oraz działań efektywnościowych (m.in.: SEM, e-mailing, display, afiliacje, cashbacks, mobile, programmatic buying, partnerstwa e-commerce).
Decyzja o wyborze Performicsa oznacza kontynuację wieloletniej współpracy pomiędzy firmami. Kontrakt ma charakter długoterminowy.
Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu firmy nie ujawniły.
W obecnej kampanii reklamowej T-Mobile występuje aktorka Magdalena Boczarska, która wciela się w rolę sfrustrowanej klientki oczekującej na połączenie z infolinią.
Wcześniej firma w podobnym tonie reklamowała video bez limitów.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska wybiera Performics do obsługi w zakresie digital performance marketingu