eSIM w T-Mobile Polska, na razie tylko dla klientów biznesowych
T-Mobile Polska rozszerza swoja ofertę o eSIM, a więc możliwość uruchomienia usług operatora w urządzeniu bez konieczności umieszczania w nim fizycznej karty. Rozwiązanie to zostanie zaoferowane na początku odbiorcom korporacyjnym, którzy będą mogli wykorzystać je do masowej aktywacji usług mobilnych w aparatach zakupionych u operatora.
Klienci biznesowi, którzy zdecydują się na skorzystanie z eSIM w T-Mobile, otrzymają na swoją skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą kod QR, po zeskanowaniu którego smartfon sam pobierze z serwera operatora informacje niezbędne do aktywacji eSIM w urządzeniu i rejestracji w sieci.
Obecnie z eSIM w T-Mobile mogą skorzystać posiadacze następujących urządzeń dostępnych w ofercie operatora: iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2 gen), iPad Pro 11" (1 gen. 2018), iPad Pro 11" (2 gen. 2020), iPad Pro 12,9" (4 gen. 2020), iPad Pro 12,9" (3 gen. 2018), iPad Pro 12,9" (2 gen. 2017), iPad Pro 10,5" (2017), iPad Air (3 gen. 2019), iPad (7 gen. 2019), iPad (6 gen. 2018), iPad (5 gen. 2017), iPad mini (5 gen. 2019), Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+, Samsung Galaxy S20 Ultra, Samsung Galaxy Note 20 i Samsung Galaxy Note 20 Ultra.
T-Mobile zapowiada, że w kolejnych miesiącach będzie rozwijał usługę wirtualnej karty SIM o takie funkcjonalności jak możliwość posiadania tego samego numeru telefonu na kilku urządzeniach oraz zdalne zarządzanie kartami z poziomu portalu obsługowego. W kolejnych krokach operator planuje także wprowadzenie eSIM do ofert dla mniejszych firm oraz odbiorców indywidualnych.
Po szczegółowe informacje o ofercie eSIM T-Mobile odsyła do swoich przedstawicieli handlowych.
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: eSIM w T-Mobile Polska, na razie tylko dla klientów biznesowych