Szymon Majewski Show traci widzów
Dziesiąta edycja „Szymon Majewski Show” - po trzech odcinkach - ma średnio 2,46 mln widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem, kiedy format notował 2,58 mln widzów oraz o blisko milion osób mniej niż wiosną 2008 roku.
Format zapewnia TVN 18,26 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 20 proc. w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 18,9 i 19,2 proc. (4+ oraz 16-49), zaś dwa lata temu 25,61 i 25,68 proc. (4+ i 16-49).
Data | AMR | SHR % | SHR% (16-49) |
01-03-2010 | 2490715 | 17,98% | 21,40% |
08-03-2010 | 2375809 | 18,01% | 18,61% |
15-03-2010 | 2502908 | 18,79% | 19,87% |
średnio | 2456175 | 18,26% | 19,97% |
średnio 2009 | 2576041 | 18,88% | 19,23% |
Średnio 2008 | 3320631 | 25,61% | 25,68% |
TVN podczas emisji programu zajmuje trzecią pozycję na rynku. Pierwsza w grupie 4+ jest Dwójka emitująca „Kulisy M jak miłość” oraz „Tomasz Lis na żywo” (3,56 mln widzów i 26,3 proc. udziału). Druga pozycja (pierwsza w grupie 16-49) przypada Polsatowi z 2,93 mln widzów i 21,71 proc. udziału w rynku (w grupie komercyjnej 28,13 proc. udziału).
STACJA | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVP2 | 3556344 | 26,30% | 20,03% |
POLSAT | 2935970 | 21,71% | 28,13% |
TVN | 2456175 | 18,26% | 19,97% |
TVP1 | 889770 | 6,58% | 5,03% |
Show przyciąga głównie kobiety (59 proc.). Widzowie formatu są zróżnicowani wiekowo, najwięcej jest ich wśród osób między 30 a 34 rokiem, 55 a 59 rokiem oraz tradycyjnie dla niemal wszystkich programów - wśród emerytów.
SZYMON MAJEWSKI SHOW | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,82% | 85 |
Kobiety | 59,18% | 114 | |
Wiek | 4-9 | 1,58% | 27 |
10-15 | 2,38% | 34 | |
16 - 19 | 2,82% | 49 | |
20 - 24 | 2,49% | 30 | |
25 - 29 | 8,97% | 101 | |
30 - 34 | 14,03% | 172 | |
35 - 39 | 8,36% | 118 | |
40 - 44 | 7,12% | 111 | |
45 - 49 | 7,60% | 107 | |
50 - 54 | 9,98% | 121 | |
55 - 59 | 13,04% | 172 | |
60+ | 21,64% | 111 | |
Wlk. miasta | Wieś | 26,18% | 67 |
< 50 tys. | 25,47% | 106 | |
50-100 tys. | 8,71% | 102 | |
100-200 tys. | 8,50% | 106 | |
> 200 tys. | 31,13% | 153 | |
Zawód | Top management | 11,15% | 144 |
Pracownicy średniego szczebla | 23,35% | 161 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,62% | 92 | |
Emeryci | 31,05% | 125 | |
Inni | 15,82% | 49 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 39,84% | 87 |
Średnie | 37,60% | 127 | |
Wyższe | 18,60% | 163 | |
Inne | 3,96% | 30 |
Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski Show traci widzów
http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/media-telewizja,majewski-zyskal-widzow,7234,4,1,1.html
Koniec-ITI.eu
wm do wiosny 2009. przy czym racja raczej po stronie wm, bo przyjelo sie ze wyniki programow porownujemy rok do roku.