SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szymon Majewski jako ochroniarz reklamuje kredyt dla firm w PKO BP (wideo)

Startuje kolejna kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego, tym razem reklamująca kredyt dla firm. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.

W nowej kampanii PKO BP Szymon Majewski występują jako ochroniarz, który udaremnia napad na jeden z oddziałów tego banku. Niedoszłymi złodziejami okazują się młodzi przedsiębiorcy, którzy potrzebują milion na rozkręcenie swojego interesu. Taki przekaz ma podkreślać, że PKO BP oferuje firmom kredyt o wartości nawet miliona złotych, a decyzja o jego przyznaniu jest podejmowana w ciągu doby.

Przypomnijmy, że Szymon Majewski reklamuje PKO BP od ponad roku. W poprzedniej kampanii jako kosmonauta promował kredyt hipoteczny oferowany przez bank (obejrzyj tę reklamę).

Kampania będzie trwała do 30.06.12 (w terminie 15.05-10.06 w stacjach głównych, niszowych i biznesowych; w terminie 11-30.06 wyłącznie w stacjach biznesowych – TVN 24 oraz TVN CNBC). Emitowane będą 2 spoty 30” oraz 15”. Spot przygotowywała agencja DDB. Równolegle będą prowadzone działania w internecie.

Obecna kampania od 15 maja obejmuje telewizję (30- i 15- sekundowa wersja spotu emitowana do 10 czerwca w kanałach głównych, niszowych, w tym biznesowych, a od 11 do 30 czerwca - tylko w TVN 24 i TVN CNBC) oraz internet. Reklamy na potrzeby akcji przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja) i OS3 multimedia (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy Universal McCann (telewizja) oraz Value Media i Cube Group (internet).

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski jako ochroniarz reklamuje kredyt dla firm w PKO BP (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
Jak widać, Szymon opłaca się również w reklamach produktów przeznaczonych dla biznesu.
Można podziwiać konsekwencje PKO BP, która postawiła na dobrego konia, co się teraz niezmiernie opłaca.
odpowiedź
User
widz
pajac
odpowiedź
User
widz
Widać w ubiorze i gestach inspirowanie się skeczem Halamy.....
odpowiedź