Szymon Brodzicki, Paweł Chróściak i Szymon Rajca uruchomili BB8
Związani od kilku lat z branżą reklamową Szymon Brodzicki, Paweł Chróściak i Szymon Rajca uruchomili własną agencję BB8.
Nowo powstała firma specjalizuje się w projektach UX/UI na potrzeby serwisów internetowych, aplikacji mobilnych, aplikacji biznesowych oraz gier komputerowych. Oferuje również usługi w zakresie brand design.
Funkcję dyrektora zarządzającego pełni Paweł Chróściak. Odpowiada za zarządzanie flow pracy i UX. Do grudnia 2017 roku pracował w agencji McCann Worldgroup jako digital director. Od grudnia 2013 do stycznia 2017 roku związany był z K2 Internet - najpierw jako account director, a potem jako client service director. Wcześniej pracował m.in. jako mobile development manager w agencji Saatchi &Saatchi IS.
Szymon Rajca jako art director odpowiada w BB8 za digital design. Wcześniej pracował w agencjach K2, Walk oraz jako szef studia w domu mediowym Starcom. W ciągu ostatnich lat realizował projekty między innymi dla marek Coca-Cola, Play, T-mobile, Getin Bank, PKO BP i PZU.
Szymon Brodzicki w BB8 pełni funkcję art directora i jest odpowiedzialny za projekty portalowe i usability. Z branżą reklamową związany jest od 2009 roku. pracował między innymi dla agencji K2, VML. Realizował projekty dla mBanku, PKO BP, FOX TV, Grupy Żywiec, Nationale Nederlanden oraz Cappy.
Dołącz do dyskusji: Szymon Brodzicki, Paweł Chróściak i Szymon Rajca uruchomili BB8