56 tys. widzów „Szlaku nadziei” w TVP Historia
Pokazywany w TVP Historia nowy program „Szlak nadziei” po czterech pierwszych tygodniach ogląda średnio 56 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku kanałów dokumentalnych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Nowy survivalowo-historyczny program „Szlak nadziei” emitowany jest w TVP Historia w soboty o godz. 20.00, począwszy od 2 stycznia 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków (wyemitowanych do 23 stycznia) wyniosła 56 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 0,38 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 0,33 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 9 stycznia. Śledziło go średnio 82 tys. osób.
TVP Historia podczas nadawania „Szlaku nadziei” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów dokumentalnych. Liderem w tym czasie jest Fokus TV, który ma 1,40 proc., trzecie miejsce należy do History (0,23 proc.), a czwarte - do TVN Turbo (0,20 proc.).
„Szlak nadziei” to autorski projekt Telewizji Polskiej o charakterze survivalowo-historycznym. Uczestnicy biorący udział w programie pokonują fragmenty liczącej około 12,5 tys. km trasy „Armii Andersa”, którą w latach 40. XX wieku wędrowało 120 tysięcy polskich żołnierzy i cywili.
W projekcie wzięło udział sześciu uczestników, którzy zostali wyłonieni w castingu. Są to takie osoby, jak: Jan Kuźmiński, Katarzyna Dereń, Małgorzata Pasternak, Jacek Jaraszek, Rafał Spychalski i Sławomir Chryniewicz.
Nagrania do programu odbywały się w październiku i listopadzie ub.r. Gospodynią „Szlaku Nadziei” jest Ida Nowakowska, która wraz z szóstką uczestników w ciągu 45 dni pokonała fragmenty trasy „Armii Andersa”.
„Szlak nadziei” pierwotnie miał być nadawany w TVP1. Został umieszczony w ramówce stacji na wiosnę br., ale tuż przed premierą pierwszego odcinka emisję programu wstrzymano.
Udział TVP Historia w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 0,56 proc.
Dołącz do dyskusji: 56 tys. widzów „Szlaku nadziei” w TVP Historia