SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szef marketingu Play odchodzi

Jacek Balicki (Hensler) kierujący marketingiem sieci komórkowejPlay zrezygnował ze swojego stanowiska. Najpoważniejszym kandydatemwymienianym na jego następcę jest Bartosz Dobrzyński.

Jacek Balicki (Hensler) był dyrektorem marketingu Play iczłonkiem zarządu P4 od września 2006 roku, kierując w tym czasiewprowadzeniem tej marki na rynek wiosną 2007 roku. Wcześniej pełniłfunkcję prezesa BBDO Communications Group oraz zarządzał agencjąreklamową G7, współtworząc launch marki Heyah w 2004 roku. Balicki(nazwiskiem Hensler posługiwał się do swojego ślubu we wrześniubieżącego roku) będzie wspierał aktywności komunikacyjne Playjeszcze przez kilka miesięcy.

P4 zaprezentuje nowego szefa marketingu najpóźniej na początkulutego. Wśród kandydatów na to stanowisko najczęściej wymienia sięBartosza Dobrzyńskiego, który od września pracuje jako zastępcaBalickiego, a wcześniej przez siedem lat kierował marketingiem wPTK Centertel.

Dołącz do dyskusji: Szef marketingu Play odchodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl