„Szaleństwo zakupów InStyle” po raz drugi
Do listopadowego wydania miesięcznika “InStyle” (Grupa Burda) dołączone zostaną kupony rabatowe, które będzie można wykorzystać w ramach drugiej edycji akcji „Szaleństwo zakupów InStyle”. Numer wspiera kampania reklamowa.
Akcja zorganizowana zostanie 5 i 6 listopada br. we współpracy z ponad 80 markami. Zniżki dla czytelników pisma przygotowane zostaną w ponad 2000 sklepów w całej Polsce, a także w 12 sklepach internetowych.
Dodatkowo 5 listopada br. na stronie www.facebook.com/InStylePolska odbędzie się „Nocne Szaleństwo Zakupów”. Użytkownicy przez cztery godziny będą mogli zdobywać specjalne rabaty, pobierając je ze specjalnie zaprojektowanej aplikacji. Autorem działań interaktywnych jest agencja faceADDICTED.
Wydanie listopadowe miesięcznika ukaże się w środę 12 października br. w objętości 172 stron, łącznie w nakładzie 164 tys. egzemplarzy i w normalnej cenie 4,90 zł (format regularny) i 3,90 zł (format shoppingowy).
Numer „InStyle’a” wesprze kampania promocyjna w telewizji (Fox Life), radiu (RMF FM, Radio PiN, Chilli Zet), internecie (wp.pl, bobyy.pl, facebook.com), prasie („Burda”, „CRN”, „CHIP”, „Mój Piękny Dom”, „Mój Piękny Ogród”, „Sól i Pieprz”), na nośnikach City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście oraz na bankomatach sieci Euronet. Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy.
Dołącz do dyskusji: „Szaleństwo zakupów InStyle” po raz drugi