Syzygy Warsaw będzie reklamować portal Gazeta.pl
Agencja Syzygy Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej portalu Gazeta.pl (należącego do Agory).
- Szukaliśmy agencji, która najlepiej połączy kompetencje ATL-owe z digitalowymi, a głównymi kryteriami naszego wyboru były jakość kreacji i elastyczność współpracy. Koncepcja kreatywna zaproponowana przez Syzygy oraz wysokie kompetencje strategiczne zespołu odpowiedzialnego za przetarg dają nam nadzieję na realizację oryginalnej i wybijającej się z tłoku reklamowego kampanii - uzasadnia Michał Rutkowski, dyrektor marketingu Gazeta.pl. - Obecnie pracujemy nad dookreśleniem koncepcji, jej przełożeniem na różne punkty styku oraz zaplanowaniem w czasie - informuje.
W przetargu brało udział jeszcze pięć agencji, nie podano ich nazw.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. portal Gazeta.pl zanotował 9,74 mln realnych użytkowników i 289 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Syzygy Warsaw będzie reklamować portal Gazeta.pl