Symfonia klientem SEC Newgate CEE
Nowym klientem agencji SEC Newgate CEE została Symfonia, polski producent oprogramowania ERP.
SEC Newgate CEE ma wesprzeć markę Symfonia w projektach komunikacyjnych skierowanych do polskich firm w ramach kampanii „Optymizacja”. Agencja odpowiada za komunikację 360 stopni - działania reklamowe, digital oraz PR.
- Symfonia od lat prowadzi działania edukacyjne promując w Polsce transformację cyfrową. Cieszę się, że jako Agencja możemy wesprzeć naszego Klienta w jego długoterminowej strategii podnoszenia poziomu cyfryzacji sektora MŚP i jej komunikowaniu - mówi Sebastian Hejnowski, prezes zarządu SEC Newgate CEE. - Podejmowane przez nas wspólnie działania informacyjne mają szczególny wymiar zwłaszcza teraz, kiedy polskie firmy - po kilkunastu ostatnich miesiącach - dziś śmielej mogą inwestować w cyfryzację i wykorzystać szanse, jakie daje in aktualny wzrost gospodarczy - dodaje Hejnowski.
Symfonia od 25 lat tworzy programy wspierające optymalizację biznesu polskich małych i średnich firm. W marcu tego roku firma zmieniła inwestora. Za 325 mln zł do Grupy Sage przejął ją fundusz Mid Europa Partners, który specjalizuje się w inwestowaniu w czempiony zakorzenione w Europie Środkowo-Wschodniej w szybko rozwijających się sektorach, m.in. nowych technologii.
SEC Newgate CEE to działająca od kilku miesięcy agencja public affairs, public relations i creative, którą założyli Zofia Bugajna-Kasdepke, Sebastian Hejnowski oraz Joanna Poniatowska. Inwestorem firmy jest globalna grupa firm PR SEC Newgate, która objęła w agencji objął 51 proc. udziałów.
Dołącz do dyskusji: Symfonia klientem SEC Newgate CEE