Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone
Do zespołu public relations firmy Danone dołączyła Sylwia Dobkowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako koordynator ds. PR marki przejęła dotychczasowe obowiązki Moniki Olszewskiej, która rozstała się z koncernem.
Dobkowska jako brand PR coordinator jest odpowiedzialna za komunikację produktów Danone, Danio, Danonki, Activia, Actimel, Gratka, Fantasia i Alpro.
Sylwia Dobkowska od 2015 roku pracowała jako senior konsultant w agencji Publicis Consultants, w której opiekowała się markami z branży alkoholowej (Stock Polska) i AGD (BSH). Organizowała premiery i spotkania prasowe dla takich marek jak Siemens, Bosch czy Altax.
Wcześniej była konsultantem w MSL Warsaw, gdzie prowadziła biuro prasowe marki MPM. Współtworzyła społeczną kampanię Ministerstwa Zdrowia „Wyloguj się do życia”. Pracowała także dla takich klientów jak: Ferrero, Leclerc, Budimex i Groupon.
Z branżą PR związana od 2013 roku.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone