Świąteczna kampania John Lewis & Partners: magiczna moc przyjaźni
Brytyjska sieć domów handlowych John Lewis & Partners w tegorocznej reklamie świątecznej stawia na animację i przesłanie mówiące o sile przyjaźni.
Świąteczna reklama John Lewis & Partners przenosi nas do baśniowej krainy, w której dorasta mała dziewczynka i jej przyjaciel smok. Mały stworek pragnie zaprzyjaźnić się z mieszkańcami doliny, ale okazuje się to bardzo trudne. Kolejne próby kontaktu ze społecznością kończą się porażkami - a to za sprawą ognia, którym zionie stworzonko. Na pomoc smokowi przybywa jego mała przyjaciółka.
Reklamę po raz pierwszy wyemitowano w brytyjskiej telewizji na antenie ITV, 16 listopada w bloku reklamowym programu "X Factor: Celebrity".
Kreację przygotowała Adam&Eve/DDB. W filmie wykorzystano utwór "Can't Fight This Feeling" Dana Smitha z zespołu Bastille.
W ubiegłorocznej reklamie John Lewis & Partners wystąpił Elton John. Gwiazdor wystąpił w etiudzie opowiadającej o całym jego życiu, za co otrzymał gażę w wysokości 5 mln funtów.
Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania John Lewis & Partners: magiczna moc przyjaźni