Leo Burnett Warszawa przygotuje świąteczną kampanię Empiku
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Group) wygrała przetarg na przygotowanie kampanii bożonarodzeniowej dla sieci sklepów Empik. Jej start zaplanowano na połowę listopada br.
Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy, będzie komunikowana w telewizji, radiu i intrenecie. Planowane są też niestandardowe działania.
Prace zespołu kreatywnego koordynuje Jacek Szulecki, executive creative director), a za strategię odpowiedzialna jest Weronika Sołtysiak, planning manager.
- Mimo że nigdy wcześniej nie pracowaliśmy z agencją Leo Burnett, to doskonale wyczuła ona nasze potrzeby i misję marki. Wybrany do realizacji koncept idealnie oddaje wartości i wpisuje się w koncepcję naszej komunikacji, a także, co ważne, chwycił nas za serce - komentuje Olga Tobiasz, brand manager Empik.
Kampania wystartuje w połowie listopada, a zakończy się pod koniec grudnia.
Empik nie podaje, ile i jakie agencje brały udział w przetargu. Firma obecnie pracuje z agencją reklamową Grey Group Poland.
Agencja ta była autorem kreacji świątecznej kampanii Empiku sprzed 2 lat pod hasłem „Najważniejsze znajdziesz w środku”, którą uznano za jedną z najlepszych bożonarodzeniowych reklam 2016 roku.
Aktualnie prowadzi przetarg, w którym wybiera agencję reklamową odpowiedzialną za nową platformę komunikacji marki. Zwycięzca postępowania zostanie ogłoszony w listopadzie.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett Warszawa przygotuje świąteczną kampanię Empiku