„Świat się kręci” zyskał 130 tys. widzów. TVP1 wygrała tylko z TVP2
Program „Świat się kręci” w sezonie 2014/2015 gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 130 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji audycji zajęła trzecie miejsce w całym rynku i czwarte w grupie komercyjnej.
W okresie od 1 września 2014 roku do 12 czerwca 2015 roku średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30 programu „Świat się kręci” wyniosła 1,32 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przełożyło się to na 10,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W właśnie zakończonym sezonie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 31 grudnia ub.r., które zainteresowało 2,49 mln osób.
Trzy topowe odcinki
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR% |
31-12-2014 | 2 494 657 | 15,90% |
01-01-2015 | 2 101 202 | 12,61% |
10-11-2014 | 2 014 514 | 14,27% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 130 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września 2013 roku do 9 czerwca 2014 roku) talk-show gromadził średnio 1,19 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 9,37 proc. oraz 5,38 proc. udziału. (więcej na ten temat).
TVP1 w czasie nadawania magazynu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiągał w tym paśmie 21,04 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 17,32 proc.). Nieco słabiej od TVP1 wśród tzw. „wielkiej czwórki” poradziła sobie TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,79 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a potem uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVN | 2 706 531 | 21,04% | 19,66% |
Polsat | 2 228 698 | 17,32% | 21,25% |
TVP1 - Świat się kręci | 1 323 395 | 10,29% | 5,79% |
TVP2 | 1 259 776 | 9,79% | 5,95% |
Magazyn „Świat się kręci” prowadzą na zmianę Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski. Jego producentem wykonawczym jest Rochstar. Audycja na antenę TVP1 ma wrócić po wakacjach.
Dołącz do dyskusji: „Świat się kręci” zyskał 130 tys. widzów. TVP1 wygrała tylko z TVP2