SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Surowi rodzice”: 2,9 mln widzów. TVN na trzecim miejscu

Nowy reality-show TVN “Surowi rodzice”, nadawany w niedzielne wieczory, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,89 mln widzów. To mniej niż ogląda w tym czasie propozycje TVP1 oraz Telewizji Polsat.

“Surowi rodzice” nadawani są w niedziele o 20.00. Po trzech odcinkach program gromadzi średnio 2,89 mln widzów, co daje TVN 16,58 proc. udziału w rynku w grupie 4+ - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. To słabszy wynik niż ten, który wtedy osiągają Jedynka (nadaje “Pogodę” i “Ranczo” i ma 32,41 proc. udziału) oraz Polsat (“Tylko muzyka. Must be the music”; 17,19 proc.). Słabiej od TVN wypada za to Dwójka (“Kabaretowy Klub Dwójki”; 8,38 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN zajmuje drugą pozycję w rynku z udziałem na poziomie 21,09 proc. Lepsza jest tylko TVP1 z wynikiem wynoszącym 24,09 proc. Udział Polsatu to 20,56 proc., a TVP2 - 7,24 proc.

TVN emitując “Surowych rodziców” ma jednak niższe wyniki oglądalności w niedzielnym paśmie 20.00-21.00 niż w analogicznym okresie ub.r., gdy kanał nadawał “X Factora”. Wtedy stację w tym czasie śledziło aż 4,32 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 24,36 proc. i 30,67 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 30-49 lat i osoby po 55. roku życia oraz mieszkańcy miast.

W każdym odcinku programu “Surowi rodzice” widzowie mogą zobaczyć jak dwóch sprawiających kłopoty swoim rodzicom nastolatków wysyłanych jest na tydzień do innych , bardziej “surowych” rodziców. Mają oni za zadanie spróbować poprawić zachowanie bohaterów. Reality-show oparty jest na brytyjskim formacie “The World's Strictest Parents”.


Widownia “Surowych rodziców” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
11-03-20122 985 30116,97%21,90%
18-03-20123 124 61317,85%23,08%
25-03-20122 563 31914,89%18,16%
Średnia2 890 59316,58%21,09%


Oglądalność programu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP15 651 20732,41%24,09%
Polsat2 997 95017,19%20,56%
TVN – Surowi...2 890 59316,58%21,09%
TVP21 460 5388,38%7,24%


Profil widowni formatu
  

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,81%79
Kobiety62,19%120
Wiek 4-92,98%50
 10-154,02%60
16 - 192,66%49
20 - 244,53%59
25 - 298,62%97
30 - 3412,38%149
35 - 399,56%129
40 - 449,54%147
45 - 496,77%101
50 - 547,23%90
55 - 598,95%114
6022,75%110
Wlk. miastaWieś30,45%78
< 50 tys.23,66%101
50-100 tys.9,87%119
100-200 tys.9,34%122
> 200 tys.26,68%125
ZawódTop management11,50%117
Pracownicy średniego szczebla21,50%138
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,03%106
Emeryci27,42%109
Inni19,55%64
WykształceniePodstawowe40,84%101
Średnie37,33%115
Wyższe14,83%102
Inne7,00%55

Dołącz do dyskusji: “Surowi rodzice”: 2,9 mln widzów. TVN na trzecim miejscu

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
bardzo slaby program, kolejna porażka TVN
odpowiedź
User
mark
Kolejny sukces tvn. Brawo! :)
odpowiedź
User
TVN badziewie
Reklama- TVN i pierdzenie oniczym pomiedzy
odpowiedź