Sunday Polska dołącza do klientów Biura Podróży Reklamy
Do grona klientów agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy dołączyła firma Sunday Polska działająca na rynku instalacji fotowoltaicznych. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie nowej strony internetowej Sunday Polska.
Agencja Biuro Podróży Reklamy została wybrana w przetargu. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strony internetowej firmy Sunday Polska. Działania te będą realizowane w 3 etapach, zaplanowanych do lipca br.
Biuro Podróży Reklamy odpowiada m.in. za dokonanie analizy rynku i przedstawienie rozwiązań, opracowanie struktury strony, opracowanie koncepcji strony i stworzenie projektów graficznych strony.
Opiekę nad projektem po stronie Sunday Polska sprawuje Lidia Kłosowska, dyrektor ds. marketingu, Komunikacji i Wsparcia Sprzedaży, natomiast po stronie agencji - Marek Izdebski, web app technology manager.
- Polski rynek fotowoltaiki rośnie od kilku lat bardzo dynamicznie, rok 2021 znów zapowiada się rekordowo, a kanał internetowy to dla nas główny i najważniejszy sposób komunikacji z potencjalnymi klientami. Stąd decyzja o zwiększeniu budżetu digital w tym roku, w tym m.in. na potrzeby stworzenia nowej strony firmowej. Do projektu wybraliśmy agencję Biuro Podróży Reklamy, bo propozycja tej agencji najlepiej odpowiadała na nasz brief, była naszym zdaniem najbardziej „w punkt” - mówi Lidia Kłosowska, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i wsparcia sprzedaży w Sunday Polska.
Sunday Polska prowadzi aktywności w obszarze digital, a za obsługę budżetu w tym kanale odpowiada agencja Performance Labs.
Dołącz do dyskusji: Sunday Polska dołącza do klientów Biura Podróży Reklamy