Oceanic powierzył obsługę marki AA Men agencji Biuro Podróży Reklamy
Firma Oceanic wybrała Biuro Podróży Reklamy do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze social media.
Do głównych zadań agencji Biuro Podróży Reklamy w ramach rozpoczynającej się współpracy należy opracowanie koncepcji i realizacja kampanii digital oraz social mediowej.
Kampania o charakterze launchowym wspierać będzie debiut nowej linii premium AA MEN. Główne kanały komunikacji, które zostaną wykorzystane to: Facebook, YouTube i Google Display Network.
Komunikacja skierowana będzie do nowoczesnych, świadomych i dbających o siebie mężczyzn w wieku 30+. Promowane w kampanii produkty z nowej linii AA MEN: Serum wygładzające skórę, Krem wyrównujący koloryt i Matujący spray do twarzy, dostępne będą w sklepach Rossmann.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
W ub.r. Oceanic wprowadził na rynek markę kosmetyczną Less4Age. Za jej obsługę reklamową odpowiadała agencja BE7.
Dołącz do dyskusji: Oceanic powierzył obsługę marki AA Men agencji Biuro Podróży Reklamy