Sukcesy technologiczne w kampanii „Tworzymy Śląskie” (wideo)
Rozpoczęła się kampania prezentująca osiągnięcia i projekty technologiczne województwa śląskiego. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tworzymy Śląskie”, przygotowały i realizują agencje Locativo oraz Brainbox.
W kampanii pod hasłem „Tworzymy Śląskie” prezentowane są zaawansowane rozwiązania technologiczne, które opracowano w tym regionie, m.in. mikroprocesor używany w 250 mln urządzeń oraz polskie sztuczne serce. Ponadto w spocie telewizyjnym pokazywane są obiekty symbolizujące rewolucję technologiczną województwa śląskiego, takie jak sztuczne słońce znajdujące się w Euro-Centrum Katowice, nowa siedziba Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach oraz elementy turbiny silnika odrzutowego produkowane w Bielsku-Białej.
Kampania ma podkreślać, że nowe technologie są namacalnym wcieleniem wizerunkowej idei pozytywnej energii województwa śląskiego.
- Województwo śląskie było pierwszym w naszym kraju regionem, który profesjonalnie zaczął się zajmować swoim wizerunkiem, pewnie dlatego że jeszcze 7 lat temu miał z tym największy problem. Przez ten czas udało się nam zrealizować 17 kampanii promocyjnych, które konsekwentnie, opierając się na rzeczywistych walorach województwa, budują wizerunek Śląskiego jako nowoczesnego regionu o silnej gospodarce, wysokiej jakości życia i atrakcyjnej ofercie spędzania czasu wolnego - komentuje Tomasz Stemplewski, dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
Obecna akcja reklamowa, zaplanowana na cały wrzesień, jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz na outdoorze. Oprócz reklam obejmuje konkurs internetowy skierowany do mieszkańców województwa śląskiego, w którym wybrane zostaną technologiczne ikony tego regionu.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają agencje Locativo i Brainbox.
Dołącz do dyskusji: Sukcesy technologiczne w kampanii „Tworzymy Śląskie” (wideo)