SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stroer Media ma zlecenie od władz Warszawy na 2,36 mln zł

Firma reklamy zewnętrznej Stroer Media zajmie się dla władz Warszawy prowadzeniem kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników udostępnionych przez Metro Warszawskie oraz znajdujących się w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2,36 mln zł netto.

Władze Warszawy udzieliły firmie Stroer Media zamówienia w tzw. trybie z wolnej ręki na prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników udostępnionych przez Metro Warszawskie oraz znajdujących się w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym.

Chodzi o wszystkie nośniki elektroniczne (ekrany) znajdujące się na peronach i w wagonach warszawskiego metra, nośniki typu metroboard, citylight (w tym cityscroll), backlight, megalight, ramki i ambienty, czyli naklejki na szybach, przy schodach 5m², lub 20m², naklejki załaweczkowe, citylighty w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Alejach Jerozolimskich.

Władze stolicy uzasadniają udzielenie Stroer Media zamówienia bez przetargu tym, że tylko ta firma ma wyłączność na działalność reklamową na stacjach i w obiektach Metra na podstawie umowy zawartej z Metrem Warszawskim.

Kontrakt opiewa na kwotę ok. 2,36 mln zł netto (bez VAT).

Dołącz do dyskusji: Stroer Media ma zlecenie od władz Warszawy na 2,36 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl