Ströer Plakat Technic Media zmienił nazwę
Proces ten obejmuje także zmianę znaku firmowego oraz elementów identyfikacji graficznej. W związku z tym modyfikacji uległo również logo - na Ströer out of home media. Od tej pory jest ono identyczne jak pozostałych firm wchodzących w skład Grupy, tzn. spółka występuje pod jedną marką Ströer out of home media, a obowiązujące kolory to ciemny granat i pomarańczowy. Także forma wszystkich materiałów jest zgodna z rozwiązaniami korporacyjnymi.
Firma Ströer Media istnieje na rynku od czerwca 2001 roku, kiedy to powstała w wyniku wykupienia udziałów w firmie Plakat Technic przez Grupę Ströer. Jest brokerem reklamy zewnętrznej i zajmuje się planowaniem oraz koordynacją kampanii outdoorowych. Jako pierwsza spośród firm reklamy zewnętrznej w Polsce wdrożyła Plan.IT - kompleksowe narzędzie planowania kampanii reklamy zewnętrznej, zdolne do wykorzystania mikromarketingu i badań lokalizacji tablic reklamowych. W marcu b.r. roku firma będzie dysponować wynikami badań Oscar wszystkich tablic typu: 5x2, 6x3, 12x3m w kraju.
Obecnie w skład Grupy Ströer wchodzi 12 spółek. W związku z dalszymi zmianami wewnątrz Grupy docelowo ich liczba zmniejszy się do trzech: Ströer Polska - właściciel tablic reklamowych, Ströer Media - broker reklamy zewnętrznej oraz AIPA Polska - właściciel nośników w metrze i na stacjach PKP.
Inne
Dołącz do dyskusji: Ströer Plakat Technic Media zmienił nazwę