Strażacy w telewizyjnej kampanii Prostamolu Uno
Ruszyła kampania telewizyjna leku Prostamol Uno (Berlin-Chemie). Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i nadzór nad realizacją reklamy.
W reklamie Prostamolu Uno wystąpili prawdziwi strażacy. - Spot opiera się na analogii między męskim problemem a potencjalnymi trudnościami w pracy strażaków. Poza wypracowaniem klarownej metafory, zależało nam na zachowaniu silnego, męskiego charakteru całej kreacji - i tutaj ekipa strażaków okazała się niezastąpiona. Symboliczne przedstawienie kapsułki Prostamol UNO w formie strażackiego koguta to wizualizacja działania leku, który szybko przybywa na pomoc mężczyznom w potrzebie - mówi Zofia Tarnawczyk, copywriter w Hand Made.
Kreacją spotu zajęli się Zofia Tarnawczyk (copywriter) i Dominik Krupczak (art director), projekt prowadzi Magda Ludwig (account manager).
Za produkcję spotów w reżyserii Macieja Szwabe odpowiada dom produkcyjny Garaż Studio Filmowe.
Dołącz do dyskusji: Strażacy w telewizyjnej kampanii Prostamolu Uno